Redaktionschef
2005-10-13 06:59
Aktuell Mp3: Séamus feat Paul ICE - Robber Tale
Godmorgon! Så var det äntligen torsdag igen vilket innebär en ny mp3 upplagd på startsidan. Håll till godo! Fri nerladdning precis som vanligt. Check it out! ________________________________________ Séamus feat Paul ICE - Robber Tale Veckans mp3 "Robber Tale" står rapparen och producenten Séamus för. Låten gästas av Paul ICE och finns med på Séamus skiva "TheCalmOne" . Vill du lyssna på snippets från plattan eller få veta var man kan köpa den så surfa in på www.thecalmone.com . "Robber Tale" är baserad på en sann händelse.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
ligger trummorna bara i högra kanalen? diggade låten annars..
www.myspace.com/liahproductions
jävligt fet låt...tyckte verkligen om denna
Brutal fucking murder!
jaja pauli döda den jaoooooooo
p-p-p-p-paaaul ice... nice lyrics!
"fördomar fördummar"
dope song. men va händer med beatet?? trummorna är way off, skulle lägga in ett helt annat drum pattern, höja snare, höj allting! bassline...? nice work anyway keep it movin. Peace /MC Tia
Mixtape OUT NOW! Featuring DJ Lp2, Jim B, Dj Netik, DJ Bobbybob, Faye Medeson, Artform etc..buy at: www.myspace.com/mctia
Låten är helt ok men tråkig, man somnar efter 2 minuter. Beatet har schysst sampling men riktigt kassa trummor - mer tryck behövs! Rappen är dock felfri. Fridens
http://soundcloud.com/relicbeats
bara en sak, vad har dom gjort med beatet!? btw så har jag hört andra kicka på detta beat...? Fubblös tror jag snubben hette, en freestyle på 11 min eller sådär. Insåg dock nu att det är samma snubbe : ) thecalmone... beatet då var mycket bättre! Rappen va grym iaf.
Vilken ordning på artisterna är det? nice fan
http://www.homage.nu/
hård text.
somebody notify the press !
lägg upp texten för skojjs skull =)
Brutal fucking murder!
tycker beatet är nått av det bästa som släppts som veckans MP3. riktigt nice text. Döööörty south love
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
trött låt
" I don´t whrite nothing down so i will keep it short and sweet. You are wek, you are out of control and you become a imprisonment for your self and very body else" - Paulie Walnuts om chris drogproblem
inget fel med beatet alls...bra att det inte låter som allt annat...fet låt...
Fet låt! Som alltid med Séamus, Skamlös, the Calm one, Sinseer etc. Sköna trummor ju, ska va skruvat. Köp hans skiva!
Ny låt: "Mr. Blatteloverman"!
Fan vad skön sampling!
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
alltså, vafan är det med trummorna? samplingen är hur skön som helst, rapparna också. Men trummorna, wtf? låter som när jag står i garaget och mekar ungefär. Skön låt i övrigt!
ja, så är det.
Rätt bra alltså!
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
big up shame daawg! eFRiK / cLuster Bwoy / Hee-man / Bayrr Eyverkripp, eDiT3000 & jEFF RicH; snart finns det bara plats för de som är på riktigt..
oN-aXis.
bumpin' shit, var är resten?
shuteye
vem av de e paul ice o vem e seamus? alltså i vilken ordning rappar de?
Det är bara rättvisa att få rätt visa rätt visad och är ni rätt visa förstår ni att det var rätt vi sa
Tack for all respons.. Jag rappar forst, sen Paul.
www.myspace.com/thecalmone<br>www.skugganavsvampen.com<br>www.on-axis.com
Dödsbra!
www.skugganavsvampen.com
riktigt fet låt. båda gör det grymt, men paul ICE är överfet. vilken text.. kände sig närvarande.
i get more pussy then panty!
har vart medlem här ett bra tag å tankat alla låtar som släppts, men brukar dock inte skriva nått här, men denna låt var fett soft, men som vissa andra skrev, beat'et kunde man ha gjort bättre, syftar på trummorna, hörs för dåligt! flowet fett soft, texten fett soft.
Siken´s "Keps" i ----
förstår inte vad folk vill ha för beats, jag gillade detta beat som fan. känns americanundergound a la aesoprock/atmosphere/el-p.
mycket fet låt!
Bad guys always die!!
Seamus är en god vän och Paul är en reko dude. Bra låt!
fet låt:D...diggar den hårt:)
e d ok lr?
hum.. beatet är jobbigt... Rappen är klassisk, hyfsad text men verkligen ingen favorit här
Redaktionschef
2005-10-20 03:11
1530 downloads.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Oracle, är det bra eller dåligt för att vara en aktuellmp3a på whoa?
Redaktionschef
2005-10-20 19:42
Allt under 2000 tycker jag är dåligt, under hela förra terminen så låg den stadigt runt 2200-2500 varje vecka. Under varje sommar blir det alltid en naturlig nedgång i aktiviteten bland användarna här inne så då sjunger alltid downloadsiffran också, men nu har hösten kommit igång så man tycker att siffran borde vara högre än den blev den här gången. Det är lite skumt faktiskt. Den laddades ned av 1000 pers första två dagarna, vilket brukar tyda på att den går uppåt 2000 downloads...men det avtog ganska abrupt där på vägen av nån anledning. Samtidigt är det ju givetvis så att ju kändare ditt namn är, ju fler downloads får du. Byz känner folk igen bättre, så han fick 500 downloads mer.
men still, 1530 downloads mer än ingen download ;)
Redaktionschef
2005-10-20 20:50
Ja visst, 1500 downloads är mycket bättre än vad dom flesta andra sidor kan erbjuda. Så visst fan är det bra.
fatar igenting. folk borde öppna ögonen för denna feta låt. lyssna nogare, den e klockren
Det är bara rättvisa att få rätt visa rätt visad och är ni rätt visa förstår ni att det var rätt vi sa
Tack for inputen..
Support a starving artist och skaffa skivan pa min site eller nan av dessa affarer>
Malmö:
Rundgång (Kristianstadgatan)
Oneline
Groupie
Stockholm:
Recordnet
Örebro:
WE
Karlstad:
Megahertz
Knastret
Pa Siten kan man ocksa numera ladda ner en massa aldre material fran bla Skuggan av svampen och Stanza Maze
www.thecalmone.com
www.myspace.com/thecalmone<br>www.skugganavsvampen.com<br>www.on-axis.com