Radio Uptown 16/9: Streamningen funkar!
Nu på fredag den 16/9 mellan 17-18 så kan du än en gång lyssna på Uppsalas Robert Zillén och DJ Akilles när de levererar den bästa hiphopen från dåtid och nutid. Just denna vecka blir det bara dåtid då vi kommer att sända del två av våran millenniespecial. Det betyder att vi kommer att sända lite av det absolut bästa som släpptes 2000-2001. Förvänta er lite Dead Prez, Jay-Z, Freddie Foxxx, Reflection Eternal, D.I.T.C. mm. Ni som bor i Uppsalaområdet rattar in 98,9 Ni andra streamar sändningen på www.studentradion.com Fredag 17-18!
Uptown med Robert Zillén och DJ Akilles är tillfälligt satt på paus. Under tiden kan det vara bra att hålla ett öga på www.goddamnit.se/gitsomething
Fett att få lite örongodis som uppvärmning på helgens helgens krök! Yeah!
yeah, det här kommer bli sjukt fett!! men spelar ni inte nåt med Big L blir jag fan lite lack asså! BIG UP!
www.bluenyellow.tk
Jag känner på mig att Big L kommer att vara med i D.I.T.C. låten, har starka aningar! För alla studenter är detta perfekt att pumpa i korridorerna när ni öppnar er första öl för kvällen. Ni som streamar får givetvis också dricka öl... Vad ni än gör medan ni lyssnar så lovar jag er att ni kommer att njuta. Bra hiphop i en timme!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Redaktionschef
2005-09-15 17:41
Ska försöka komma ihåg att lyssna den här gången, men radio är inte direkt det första man tänker på en fredagkväll, även om det är förfest. Min förfest börjar 19 imorn, så blir väl nåt i väntan..
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Nej Oracle imorgon får du INTE missa! Nu behöver du ju inte ens ratta in 98,9 utan kan streama direkt från
www.studentradion.com .
Och du kan för-förfesta. Knäck en öl och fira att det är helg igen!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag känner att fredagar, uptown och bärs är en kombination som kommer återkomma den närmaste tiden...
Det kommer även att spelas ett litet mixtape med svensk hiphop från den aktuella tiden. Det är hett så missa det inte!
http://www.myspace.com/DjAkilles
Buck buck buck!
Om 25 minuter är det dags! Det kommer bli en micket micket bra sändning, så tune in på
www.studentradion.com
Uptown med Robert Zillén och DJ Akilles är tillfälligt satt på paus. Under tiden kan det vara bra att hålla ett öga på www.goddamnit.se/gitsomething
Redaktionschef
2005-09-16 17:04
I'm on it! haha Darin, bra början.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
hur får man igång den här skiten? Jävla streaming... vilket program?
vad i helvette? någon tomte sitter och tjötar om doktorander osv...?
www.fucksolar.com FUCK SOLAR
Redaktionschef
2005-09-16 17:08
har börjat nu :) haha zillén har ju en riktig radioröst. Aggro> senaste winamp :)
Jag fick igång den nu... via iTunes? Har jag iTunes?
"Check out the oil my Cahdiläck spilllls!"
Redaktionschef
2005-09-16 17:25
fan spelade dom inte hela låten för, tvärtung ju.
Vad fan är det här för reklam... Bishop Allen? Kommer direkt från toaletten efter att ha sketit.
Uptown is the shit... Spela inget bra medans jag går till tvättstugan
www.fucksolar.com FUCK SOLAR
Redaktionschef
2005-09-16 18:09
bra program, bra låtar, gillade snackat om artisterna, Robert gjorde sig bättre än jag trodde faktiskt hehe, enda kritiken jag har är väl det här "klassiker" snacket som man borde vara lite mer försiktig med och sen att någon låt klipptes lite för fort.
Tack så hemskt mycket till alla som lyssnade! Riktigt skoj att ni rattade in, rätt. Vi suger åt oss kritiken och säger att nästa sändning kommer att bli ännu bättre. Då har vi som sagt Peshi som gäst i studion och vi kommer att spela lite av hennes låtar samt lite musik som hon valt ut själv. Oracle Hehehe tack! Jag ska försöka att inte göra dig besviken i fortsättningen också ;) Så ni hörde reklamen alltså? Vi har fått höra att folk som streamar ska höra "pausmusik" eller liknande under den tiden men det slapp ni väl då som tur är, inte för att jag vet om reklam är så mycket roligare iofs, men men. Darin och nyheterna ingår INTE i Uptown, hehe. Det är nog isåfall streamningen som inte är den snabbaste.
Uppskattade det här programmet, det var första gången jag lyssnade. Jag vill ha mer!
Redaktionschef
2005-09-17 12:53
Uptown> streamade hela programmet och hörde aldrig nån "pausmusik", endast dålig radioreklam som försöker vara rolig men inte är det.
peachy Kul att du gillade det! Nästa vecka blir det mer av det goda! :)