Laddar ner: O Ne & Martin Kvist - Bruised Eyes!
Kolla in Bruised Eyes - som kommer och vara med på O Ne's Rawks kommande släpp när det droppas i vinter. Martin Kvist gästar från Adversity och låten är producerad av SansProfit . Låten: www.adversity.se Kolla in även: www.adversity.se , www.sansprofit.se
SansProfit.... back again after all!
jäfla bra låt.....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ooooooooooooooh baby!
det där var souligt och skönt!
http://www.earforcefm.blogspot.com
this is nääääääjjs! ;)
www.emilush.com -261- www.myspace.com/lushii
Tung låt, tungt beat, tung rapp, fast Kvist var mycket tyngre! I mitt tycke iallafall! Keep it up!
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
Vem är det som sjunger? Samplat?
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
Fett, men synd att samplingen redan använts av Alas i Mom And Nikolas Tesla låten..
O ne låter som pluralis ibland också :P
hehe, bra respons. Det är Parantique som sjunger i bakgrunden, glömde skriva det. hämta.
seperate me from your little open mics, please.
ablyx vilken låt är det??? jag har aldrig hört, hur får man tag på den?
Parantique appears courtesy of SamoSa records :p nä.. underbar låt
sjyyyssst respons! :) kul att det diggas!
tack för fin kritik gott folk
I go on, holdin on to the image of what I once was never lettin my broken glass reflection to step forth
Hot like that bitch Jeanne d'Arc!
O ne grym som hitler....
Kvist fet som fan.
(Fan som i Lucifer; som i Peter Harryson i svans,)
Klagomål och överflödiga kommentarer om min komentar skickas till
[email protected] (obs. Insändaren är inte den samma som klagomåls motagaren. Hot brev etc. sker på egen risk, och inte under mitt ansvar..)
nu har jag flummat klart för idag...
Smek
"fördomar fördummar"
bögskallen hm, lägg till mig på msn kan du få den..sjukt tung alltså, alas är en ruskigt tung rappare alltså!
Riktigt fet låt det här, I'm lovin every second of it, härliga verser!
It's all alright!<br>
ablyx done... ser fram emot det som kommer;)
i like i like...
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?
kul att folk gillar detta och by the way, killen som sjuner lite smått heter Dylan
I go on, holdin on to the image of what I once was never lettin my broken glass reflection to step forth
who's the best five rappers... think about it... Dylan, Dylan, Dylan, Dylan and Dylan.. Cuz I Spit Hot Fire!
"fördomar fördummar"
upp bitches..... en kärlek!!
har inte hört den färdigmixade versionen än men den lär vara tip-top hot-shit! stort upp dawgs! <3
"I wake up in the morning and piss excellence"
dreams come true, bruised eyes see true lies
g's up! :P
kvist fett som fan!
HUR DU VET ATT DU SPELAT FÖR MYCKET C.S!!! När din mamma drar upp persiennerna på morgonen skriker du. Moget o teamflasha. JEVLA NOOB! Du springer med en kniv för att komma fortare hem från skolan
högerklicka-----> spara som mål:P
fattar ni inte....upp