Ladda ner CK:s nya singel "Finaste" gratis
För att fira den nya hemsidan och CK :s framgångar förövrigt, så har vi lagt upp nya singeln "Finaste" (och även förra singeln "Dixie" ) för gratis nedladdning! Har även lagt upp hela musikvideorna till båda singlarna. Gå in under MEDIA på hemsidan för att lyssna,se och ladda ner: www.ck-musik.se Kärlekah!
www.huglife.se
Jag tackar och bockar, CK är grymt skön
hehe, visst är det bra med ytrandesfrihet i sverige men ibland borde det finnas undantag
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
CK äger. Mer CK! Kärlek.
Hälsningar från Finland: www.johankvarnstrom.com
Fett skönt med lite variation ,,,, positiv rap e nice , rap sverige behöver lite mer kärlek , men vaska man göra ? Ck gör sin grej o alal vet att han har en egen skum stil, o den funkar så inget jag köper men skön grej.
24/7 always keepin it.
skön låt! Vad mer ska jag säga? Orkar inte argumentera mot folk som inte delar min åsikt.
Det är underbart att höra på riktigt glad, positiv och unik hiphop. Tyvärr är CK en av världens sämsta rappare, och även om hans musik kanske är glad så blir det bara så jävla pinsamt. Fyfan asså....Men som alltid så lyssnar jag innan jag dömer och även om detta var den bästa CK-låt jag hört så är det så otroligt löjligt. Det är verkligen barnsligt.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Haha! Dixie är så jävla ball!
Ck for president. Den här låten är hemsk, på ett mycket trevligt sätt.
I belong with all the glamorous trash, sex punkettes, bruised faeries, kinderwhores and art sluts. And cause rehab is for quitters. Awright?<br>
grymt som vanligt. skönt att slippa höra en massa fjantig "jag är så ghetto/bling bling/whateve" rap som verkar vara så populärt bland småkidsen these days.
all fire burns, little baby, you´ll learn
man blir glad!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
soft soft! Köp skivan! Den är nice!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Förressten på tal om inget, är inte Dixie samma låt som jaesåcräjsi fast med ny musik (som är skön, och mkt mindre irriterande än den till jaesåcräjsi)
det här låter skit.. jag hatar inte på cks stil i sig.. alla kör sin grej, men detta låter inte bra alls.. wack shit.
Jag gillar delar av CK's musik.. men hans stil alltså... det är nåt jag verkligen HATAR över han.. försöker få det att inte gå ut över hans musik.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
man blir sjukt glad ijalafal
killen - Jo, jag tror det (ett klart steg upp när refrängen och beatet byttes) :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Lite väl hypad artist dock! Innan detta hade jag personligen hört 3 låtar varav 2 hade samma text, liksom. Men visst - en skön kontrast mot allt som vara så jävla hårt hela tiden.
WWW.MYSPACE.COM/DISPYTEN
En unik artist.
fan va tight! mitt basta hultsfredminne! big up ck o tack for den feta spelningen
www.twitter.com/mzamora036
den gar pa repeat nu! hultsfred all over again! fiiiiinaaasteee!!
nu fattar jag varför hip hop i sverige e död för ni lyssnar hellre på sån här skit..... svensk rap e bögigt re den som signa den här killen borde hänga sig själv!
kunnta P19 hans spelning på hultsfred var så jävla tung! puss och kram!
SMÅLAND!
fy fan
Cap - RoadLake Entertainment
om svensk hiphop vore ett skepp sa ar vi pa vag att sjunka
Cap - RoadLake Entertainment
han e otroligt grymm asså, är han gay på riktigt?, någon som vet? vore faktist kul med en bögrappare i sverige, sån som mosar barriären
CK är kung, jävla hatare, dra.
Det är inte lätt när det är svårt..
DaBBe; lyssnar du på texten?
SMÅLAND!
tror att dom som sag honom pa hultan andrade uppfattning om honom ifall dom tyckte illa.. det va sjuuuukt nice, riktigt go kille
han e hhärlig som fan!
äh, man blir glad av musiken iaf..
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
tycker detta är ett stort skämt
Jupp, på din bekostnad :P 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
så skön..ck är ju tung..helt egen stil, skön som fan..
Exorsixten P19 HAha så rätt !
"Gud skapade inte människan, människan skapade gud"
CK är så jävla skön.. Riktigt mjuk o skön röst..
Fucks your life up crew Tjabo!
haha inte allt för bra
" I don´t whrite nothing down so i will keep it short and sweet. You are wek, you are out of control and you become a imprisonment for your self and very body else" - Paulie Walnuts om chris drogproblem
å tacka fan att han har egen still för ingen annan vill låta så där hahaa
" I don´t whrite nothing down so i will keep it short and sweet. You are wek, you are out of control and you become a imprisonment for your self and very body else" - Paulie Walnuts om chris drogproblem
CK är inte homo. Däremot är han så jävla skön, rakt av grym kille. Lite smått enerverande röst iof, men Finaste-melodin sätter sig på skallen som en hjärntumör, sikken energi!