Ladda ner video: Cami-Hustlers Spirit
Snart finns RMH Records nya album ”Respect My Hustle” ute i butikerna. På albumet kommer vi att få höra material från Cami, Adm samt Campus Clique. Tillsammans med RMH bjuder jag (DJ Silence) på ett första smakprov från skivan i form av videon till Camis låt ”Hustlers Spirit”. Videon laddar ni ner på: www.dj-silence.com
djsilenceblog.blogspot.com // www.dj-silence.com //
god natt...
nice nice...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Riktigt skön video, tråkigt beat annars bra låt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fet låt, bra video, enda som va lite tråkigt va att den va inspelad på söder... Cami e grym
det kostar på att ligga på topp
tyckte låten va bra. men producenten till video kan nog inte vara så nöjd. lite enformig klippning mellan två olika miljöer... och lite dåligt med white balance. och inte minst dem olika vinklarna. han borde fixat olika vinklar, närbild, halvbild, helbild och grodperspektiv... annars var den bra!!
cami e lätt tyngst i sverige på engelska. riktigt grym låt, men videon var inte så bra om jag ska vara ärlig
"Im known as an ape in the jungle, cause if i see somethin i like thats yours then im takin it from you"
soft låt. Enformig beat och video. Har hört tyngre. Men detta är lätt över standard.
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
hot shiet
låt as fet videon sög dock inte bra gjord asså
thundercooperfuckinbird
Jag tror såhär. Hade dom velat göra en "duglig" video för tv, hade dom nog lagt ner mer tid.... de här känns som att man får låten med en liten ruta där cami står o rappar bara för dig, jag tycker de e skit soft! Se det inte som en "RIKTIG" videon lixom.. Se de som att cami la till en extra dimension i låten, det vill säga med bild. :D JÄVLA BRA REFRÄNG!
cami takin ova its game ova
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
bra jobbat..riktigt nice take it back to the streets..
feeet låt... cami e lätt min favorit på engelska i sverige, nästa soloplatta ska ja lätt supporta.. Synd ba att han inte har nån HEMSIDA!
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
fet! repekt till hans hustle!
Ja'da!
LOWRBREE P21 av Cami. Snubben har hög standard. Tar tillbaka vad jag sa tidigare. Den va fet! :)
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
fan, cami är galet grym! när släpps skivan, finns de nå spikat datum?
eeee va
cami e tung som ett jävla as man, rips it!
tungt! skulle fan kunna tänka mig att stödja camis hussle med att köpa något material. Och det händer inte ofta när det kommer till svensk hiphop. PEACE!
shuteye
Gött att se att folk har åsikter! fortsätt tanka gott folk...!
låten är galen
fcuk spleling
my god asså älskar låten totalt
thundercooperfuckinbird
nån som vet vad som hände me 1an o 2an man skulle kunna ladda ner gratis??asså mixtapsen
thundercooperfuckinbird
grym låt... produktionen är enastående, tyvärr så är jag inte alls nöjd med videon. Det ser riktigt B och hemmagjord ut, hade varit bättre att vänta tills man har råd med bättre.
ich lebe fur hiphop
Klart den ser hemmagjord ut, det är det som är meningen! Fet video och fet låt! Respektera Camis hustler anda!
papper dom kommer nog när sidan börjar rulla igång på allvar..
Redaktionschef
2005-09-14 15:13
Gillar nog allt med den här videon, klart man kan ha önskat lite fler kameravinklar och bakgrundsmijöer men som helhet var det nice. Låten är bra och den höjde sig ett snäpp med videon, så man har lyckats på den punkten. Ibland låter beats bättre om dom är lite mer enformiga, och det var ett sånt här fall tycker jag.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
cami e galen... dont forget that
Mannen Jag e bättre än dig, om nån tycker du e bra e d för att de har sett dig med mig ------- CAMPUS CLICK www.myspace.com/scoopg
videon finns fortfarande uppe, men nu laddar man ner genom bannern till höger sidan....
Man kan ju lyssna på typ alla låtar från ”Respect My Hustle” på hemsidan. Om ni inte nu redan visste det. låter fett fett.. http://www.rmh-ent.com/
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
SKIVAN HAR KOMMIT.... köp den nu.............
Mannen Jag e bättre än dig, om nån tycker du e bra e d för att de har sett dig med mig ------- CAMPUS CLICK www.myspace.com/scoopg
jag hittar fan inte videon?
28
kROM P22 du laddar ner den genom att klicka på bannern till höger på sidan...
JÄVLA BRA REFRÄNG! eh? tänkte precis säga att låten var nice så när som på den totalt kassa refrängen.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
ey blivit överraskad av cami nu några gånger... såg nån video också nånstan.... vem e han ? nåt shit på gång ? tungt
track10 P22 han är ju med på RMH´s nya album som finns ute nu!
går att köpa på :
www.cdon.com
hur bra som helst. givet köp!
28
rhm ? han har inget soloprojekt ? är inte den som köper en skiva för att höra en snubbe på ett spår.....
track10 P22 han finns som sagt med på flera av de låtarna som finns med RMH´s skivor...
TUNGASTE!
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
yes yes ... Some talk about it - others walk about it! Time to take over!
www.basementality.se - Underground Underdogs