Ken battlar sina fans nu live med audio ljud
hahahahahahaha gå in nu på www.barabazz.com
http://www.JunkyardRec.com
http://junkyardrec.blogspot.com
[email protected]
va?
----------------------
Jag gjorde ett konto för er som inte orkar. Whoa.nu Lösen whoa.nu
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hahaha, Ken tog sig vatten över huvudet...tss han blev dödad där! And that's the truth
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hehe skön ken e.. vilken annan rappare skulle bjuda på sig sådär? noooooop inte många
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
haha skön han e.. tungt beat btw
Logga in på sidan och kolla resten av låtarna Inloggning: whoa.nu Lösen: whoa.nu
Ken är mannen hela dagen! :)
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Ken Ring, jag vet vad han röker!
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
hehe, så skönt gjort av Ken, respekt som fan =) Och tack till Empire, hade missat det här för att jag inte orkade skapa användare på forumet =)
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
hans diss till Prophet va riktigt tung känns som Prophet ligger o gömmer sej om man kollar inläggen från han efter dissen :P
Det var så lite så.
han har lagt upp 12 styckna hahahha cok sköna!
Kommer inte in...skönt han kör Idit & Kriminell rader i sin freestyle...=)
"Italian stallion" 10 years of Connection!
LOGGIN whoa.nu LÖSEN whoa.nu
You have entered an invalid username or password. Please press the back button, enter the correct details and try again. Don't forget that the password is case sensitive. Forgotten your password? Click here! You have used 2 out of 5 login attempts. After all 5 have been used, you will be unable to login for 15 minutes. funkade inte att logga in
Ken vem fan haru proddat tryck OFF på din MPC // För du hallucinerar galet mkt som om du slickat LSD // vem vill se? När Legend rabblar upp ligan // du stannar o blir iskall när vi garvar åt din skiva // If u beg d12 to record with u for some drugs // I cant imagine what u would do for 50, em or youngbuck // u're carrier is fucked!! Legend beats, lets stop it there cuz I dont like to brag // step back! hype your rap and you will se how rifles blast!!
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
legenden han slakta dig re hahahha!
Jag kan inte heller logga in med dom där kontouppgifterna.
"Jag förföljer dig inte, jag är bara beroende av att glo dig i ryggen" - Organism 12
Btw, på den grejen som DaN-B skickade ut, vad är det för beat han kickar på 05:00 in i ljudfilen? Grymt skönt, känner igen det så väl men kan inte placera det.
"Jag förföljer dig inte, jag är bara beroende av att glo dig i ryggen" - Organism 12
VAD ÄRE FÖR LÅT!? :P SVARA! :D 05:00 och framåt in i ljudfilen! :D
ljungberg Notorious BIG - Kick In The Door beatet...
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."
Ah, då vet jag varför jag känner igen den. :P
Då har nån varit tråkig nog att ändra lösenordet för whoa.nu logginen.
Nu fungerar logginen igen. Inloggning: whoa.nu Lösen: whoa.nu
haha fan han lägger typ "nej nej nej nej" hela tiden haha , fan ha legenden du blev whooped mayne.
24/7 always keepin it.
fan vad jag älskar ken!
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
shit va alla är kassa och dessutom slickar hans röv. fasten han skriver rim som typ en 12åring =D
http://www.kalvinhiphop.com
Ken är äkta. Inte ironiskt...
Hälsningar från Finland: www.johankvarnstrom.com
tack som fan bre...
www.barabazz.com
hahahaahhaahahah "kenta me en braja i min ficka ärligt stockholm vem fläshar picka; sticker den i siiiidann..."
Välkommen till...., Legendenslakten, Dissen på Biggiebeatet och den sista dissen till Prophet är skönast. Oslagbara! :)
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
anje bo ,,,, du ska lägga raderna i BB forumet inte här..
24/7 always keepin it.
Lyricist
2005-09-06 22:52
Och Legenden gömmer sig efter att ha blivit dödad
SÄG NÅN ANNAN ARTIS SOM E LIKA AKTIV PÅ SIN FORUM O VEM SKULLE BATTLA SINA FANS???????! Fakk you alla hatare BIG UPS ken fortsätt ;) Kör lite hårdare nästa Battle sunday hähähä ;)
Fegon_ P18 varför skulle jag gömma mig?
Nej Danne alla vet att du gömmer dig bakom skärmen nu .....;O)
DeH-SouL P18 yeah e i studion med feber o öroninflammation .. proddar med 1 öra .. mono .. haha
klart man ska stötta hans shiiz men jag vet shi var man beställer rubriken e fettt sugen på den...
legenden fan va du fick smaka, hahah
Finns det nån "story" bakom hur han började med rap osv, nånstans? Om Ken dvs ;p.
"brräääätt dätt dätt brääää brääätt dätt dätt" haha
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."