I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Frondas musikvideo - Ute nu
Svensk Hiphop - Audio & Video
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
NickoKick P38
2005-09-04 17:38
Mabande
ja, jag vet =), jag förklarade bara situationen för allas våran lil john.
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
INOK P37
Skivsamlare
2005-09-05 17:32
jag tycker att fronda var bra, brukar inte tycka det, inte visste jag att han hade afro?,men han svennen som rappade i verserna var kass fan:/
Odd Goons @ Soundcloud
SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Flumm_Simon P40
2005-09-05 22:49
Bacs p23
Lätt att fronda är en av sveriges bästa rappare, o han utvecklas på ett sätt som få någonsin har gjort i svensk hiphop
bara för att fronda är en av dom få som blivit kända är han inte bra ,,, fame är aldrig samma sak som skill....
fronda fans har till 90% aldrig hört namnen hmm "Common Sense"/"Common" eller Talib Kwali ´, Mos Def osv osv osv listan kan göras lång ,,,,,,...
Taskig läge för framtida rappare om dom får för sig att "Aha är det så här svensk rap låter förutom timbuk o looptroop" , "Men så låter ju inte rap , man måste ju ha synten i alla låtar...."....
LÄNGE LEVE E-TYPE RAPSTYLE!!!!!!!
24/7 always keepin it.
Sophitia F42
2005-09-06 16:17
Usch, orkar inte läsa allt. Det är hans kusin som har gjort videon. Och ni som får The Rasmus vibbar är inte helt fel ute då kusinen och hans jobbpartner har gjort videos till The Rasmus. Låten är så jäkla bra men jag tyckte inte att Herr Fronda tog i tillräckligt gentemot låtens "hårdhet". Men men. Videon är inspelad i hans garage. Han, kusinen och den andra snubben gjorde bakgrunden själv med gips, sirap och allt var det var. Tror jag har fått med allt jag vet(?) nu. Återkommer i så fall.
Ingen dör oskuld. Livet knullar alla.
Paranoja P40
2005-09-07 08:36
mer halvnakna brudar som skakar göten!
jahfar_vss
2005-09-08 11:00
det där är inte rapmusik....
DillSound like whoa....
för mer info: maila eller gör nåt annat
Figge
2005-09-09 16:42
hahaha min polare som e hårdrockare kom precis in o fråga om jag lyssna på rock när jag visa en annan polare videon hahahahaha
c-dwoRF
2005-09-11 01:28
blev positivt överraskad av denna låt. videon e riktigt bra även om jag håller med många ovanstående om att den inte riktigt passar till låten.. gillar själva soundet i låten o sången riktigt grym.. stort minus e att den e lite kort bara.. en vers till hade suttit fint.. fan fronda börjar skärpa sig asså, ett tag var han bara löjlig men har faktiskt börjat digga lite mer på sistonde, han har talang..
Niito P37
2005-09-11 18:26
Tycker fronda e ganska bra, lyssnar på han rätt mycke..
Men videon va fan inte hiphop?
Jaja :D Grym ändå!
Highfive anyone, anyone?
Flumm_Simon P40
2005-09-12 14:22
fronda är inte hiphop,,,,, mer trip/synt/pop med rap inslag,,,,,,
e-type är mer hiph op an fronda.
24/7 always keepin it.
Tillbaka till forumet
««
«
1