I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ladda ner Nadamas-Vår Musik(Video)@Dj-Silence.com

Svensk Hiphop - Audio & Video

2005-08-10 01:24

Ladda ner Nadamas-Vår Musik(Video)@Dj-Silence.com

Från början utgjordes Nadamas av Criss och DigguhD. Numera är Criss inte aktiv i gruppen då han har fullt upp med annat. Han kommer dock att vara med på låtar, men idag utgörs Nadamas istället av Phlaco och DigguhD.

DigguhD ingår b.la. i kollektivet Special Blend. Phlaco däremot ingår i S.O.S. men fanns även med i DigguhD´s första rapgrupp Districtie.

Nu finns deras hemsida uppe på nätet och där kan ni bl.a. ladda ner låtarna: "Vårt Liv", "Väntar på", "Standard", "Du och Jag", & "Ojojojoj". Förutom detta har man nu även chansen att lyssna på hur DigguhD låter när han kör solo i låten "Till Vänner" där även Alibi från Medina medverkar.

I samband med att deras hemsida kommer upp erbjuder jag
(Dj Silence) och Nadamas er att ladda ner videon till låten "Vår Musik". Videon är regisserad av Jan Rus och Ulises Infante.

Ladda ner videon: www.dj-silence.com

djsilenceblog.blogspot.com // www.dj-silence.com //

2005-08-10 15:33
ska ladda ner..
www.soundcloud.com/hybrismusik

2005-08-10 19:12
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-08-10 23:44
Regissörerna måste grubblat länge på konceptet och utförandet!
"Knock off the hippie shit, strap on a helmet, and start shooting. This is Malibu, Emily, I want you to storm that beach like it's fuckin' Normandie!" - Ari Gold
Redaktionschef

2005-08-11 02:30
apu haha ;)

Jag tycker ändå videon var rätt okej, lite jobbig emellanåt men det är alltid skönt när någon står och rappar i sina hemkvarter...tycker jag. Minns när jag var inne i mina rapbanor när jag bodde i Skellefteå och då föreställde jag alltid det som att jag skulle gå omkring och rappa i gränderna om jag fick chansen att spela in en video ;)

Låten är sådär tycker jag, "rapshit" låter lite...ja jag vet inte, ansträngt?
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2005-08-11 08:58
Kul att de kör och jag respekterar alla som vågar göra sin grej men jag gillar verkligen inte den här låten. Texten känns väldigt, ansträngd, precis som Oracle säger och refrängen är tyvärr mer irriterande än svängig. Sen har jag inte lyssnat på något annat material men hela den här "vi lever det vi säger" grejen känns lite småfånig , inte direkt så någon påstått motsatsen ? Och vad är det de gör i så fall, slår dank i södra stockholms förorter?
Njae, det här svänger inte och videon är , jag vet inte ..jag antar att den ska kännas häftig men det ser mest ut som vuxna män på barnkalas tyvärr. Men keep going, det här var bara min åsikt.

"Knock off the hippie shit, strap on a helmet, and start shooting. This is Malibu, Emily, I want you to storm that beach like it's fuckin' Normandie!" - Ari Gold

2005-08-11 14:15
vad säger ni de här e tttungstaste!

Vantör 2005-2006 vänta bara!

2005-09-28 18:46
tyckte den va soft som fan :D
www.emilush.com -261- www.myspace.com/lushii

2005-09-29 00:37
videon finns tyvärr inte kvar på min sida, men tanka ner den på Nadamas egna sida!
djsilenceblog.blogspot.com // www.dj-silence.com //