I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Filmerna från Reefer like Whoa och backstage.
Svensk Hiphop - Audio & Video
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
Eksem P43
2005-08-14 17:35
Mabande
Jodå, men när det var artister var det ju röj också, i alla fall på CK-spelningen när jag var där. Jag såg många som varit på Reefer som drog vidare till Dianas Källare sen*, och där skakade rumpan till riktig partymusik. Jag skyller alltså publikens stelhet på DJn den kvällen (Madwrist?).
* jag tror minsann det var DJ Jayzon och hans mannar som huserade den kvällen... men det var själva fan vad jag minns den kvällen i detalj då? Haha, jag sitter här och minns nästan hela kvällen i exakt detalj, det är ju skitlänge sen?
DonKrille P49
2005-08-15 05:49
Mabande P28
Du vet min stil. ;)
"Nu har folk lyckligtvis börjat bli mer vidsynta, det är inne att tänka själv" - Örjan Andersson VD för Cheap Monday Jeans
zerox P39
2005-08-17 16:08
Emil_Brikha P26
såg ut som du hade ett lite afro på gång på den tiden vad hände med det?
----------------------
DonKrille P49
2005-08-17 16:15
Jag hade ett ganska mäktigt affro som kommer kunna beskådas på min kommande hemsida eller så kan man ladda ner videon till Frotté's video "live" eller "när vi röjer" på
www.returmusik.com
och beskåda det in motion.
Annars kan jag bara säga att två år får en att tröttna och ett uniformsjobb som jag har nu är svårt att kominera med ett affro. ;) Roliga filmer, Emil. Big up.
"Nu har folk lyckligtvis börjat bli mer vidsynta, det är inne att tänka själv" - Örjan Andersson VD för Cheap Monday Jeans
Emil_Brikha P47
2005-08-17 16:35
filerna är typ lite över 100 mb. Du lär skrida över 20 gb trafik per månad om du lägger upp dom, så det funkar inte så bra.
DonKrille: Det var fina tider. Då sthlmare fortfarande kramades :)
http://www.LQP.se - The Portal To Self (ehm, myself, that is)
meningsfull P39
2005-08-17 17:43
Mabande P28
det är inte bara sthlmshiphoparna som hänger i hörnen..
det är dock synd att det ska vara så!
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen?
-jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
MickMästarn P38
2005-08-18 00:45
okej...ingen av zipfilerna går att packa upp för mig ?
varför är det så
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
bassan P32
2005-08-18 00:49
Vad heter introlåten i part II ?
b-b-bassan!
Emil_Brikha P47
2005-08-18 01:42
ingen aning om vad nån av låtarna heter. laddade bara ner lite instrumentaler.
http://www.LQP.se - The Portal To Self (ehm, myself, that is)
Sourzzz P39
2005-08-18 15:28
backstage filmen var nog den mest ointressanta film snutt jag något sin sett!
Aldrig sett mesigare killar/tjejer någonsin att dom ens får tid på detta forumet är ju en skam HAHA
fyfan..
424 Angered
Borttagen
2005-08-19 00:21
Sourzzz
Aldrig sett mesigare killar/tjejer någonsin att dom ens får tid på detta forumet är ju en skam HAHA
fyfan..
Sånna som skriver meningslösa inlägg om artister dom knappt lyssnat på i foum för att få uppmärksamhet? eller pratar du om artisterna som fick en stalkerkamera upp i ansiktet när dom tog det lugnt bakom scenen?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sourzzz P39
2005-08-19 00:48
Hiccory jag snackar om backstage "filmen" inte om artistern.
424 Angered
jorego P42
2005-08-19 04:24
Krille, jag kommer aldrig glömma när du stagedive:ade, och därför vrålar jag stagedive varje gång jag ser dig live, som nu senast i borlänge :P
MAN MADE GOD!
DonKrille P49
2005-08-20 15:22
jorego P21
Hahaha, det var inte läge att göra det där som du säkert såg, om inte du tagit hela smällen! :)
Peace n love året innan på den där hotelbaren mitt emot som ser vilda västern ut så "sengångade" jag mig ut på en bjälke, kände typ 50 händer under mig och tänkte "nu måste det gå" och släppte. Alla sa att de sista de såg var mina sneakers som försvann ner på golvet men jag var snabbt uppe igen.
Mqs P41
2005-08-20 18:37
haha, jävlar vad ont
ja, så är det.
Pumba1337
2006-03-17 18:14
uppppp
http://www.myspace.com/neckshotproductions<br>Fuck Flyckt
Borttagen
2006-03-17 21:41
Hahahaha, BÄSTA tråden att ta upp ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»