I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

SvenskaBattles uppdaterad

Svensk Hiphop - Audio & Video

2005-08-03 16:33

SvenskaBattles uppdaterad

Nytt på Svenska Battles:
I ännu ett försök att förbättra sidan har den alltså uppdaterats med ny design. Den största förändringen är att du nu kan se de kommande battlen direkt när du kommer till sidan och ett par av de smärre är att undersidorna "intervjuer" och "övrigt" har slagits ihop till "Intervjuer & Annat".
Under den finns för övrigt en mängd nytt som filmtips och en början till en sammanställning av de olika mixtapes med svenska rappare som kommit ut.

www.SvenskaBattles.tk

Någon dag så ska det fixas så att det går att kommentera artiklar, intervjuer, battles, men till dess att jag har tid att fixa det eller råd att få någon annan att fixa det så rekommenderar jag den halvdant fungerande gästboken :)

10-4, over...

"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2005-08-04 00:01
inte mkt filmer och mp3or, dags att ut och filma eller audios, kanske tom styra upp något?
helt okej sida dock, ingenting som glänser tyvärr.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-08-05 13:08
soft
A.C.A.B

2005-08-05 22:44
Tsun - Vad säger du om att försöka dra ihop ett gäng och köra en miniturnering i stan nån dag? :)

10-4, over...

2005-08-05 23:02
Ooh, cool! =)

10-4, over...

2005-08-06 03:53
Jag tycker att det fortfarande är lite jobbigt å hitta exakt det man söker. Allt behöver ju inte stå i den där lilla scrollen. Och, nu kanske det är annorlunda men, när du/ni skriver ny battle uppe från blabla lägg en direkt länk till den grejjen då, så slipper man klicka hundra år för att komma dit.

Förlåt att jag jobbar mig, är jävligt trött. Men jag måste ändå tacka för en bra sida, keep up the good work. Jag uppskattar verkligen det du/ni gör !
Denna texten syns under varje inlägg du skriver i forumen. Du får inte ha mer än tre lik i din forumsignatur för att det inte ska ta för stor plats.

2005-08-06 14:49
mer battles!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-08-06 16:32
Darbuka - Ska tänka på det i fortsättningen, alltid bra med konstruktiv kritik :)

päronpung - Kan ordnas! Är du med på en uppföljare till plattanbattlet? :)

10-4, over...

2005-08-06 16:37
skulle vara riktigt intressant om du kunde lista alla (eller iaf alla indipendent) svenska hiphop-släpp, inte bara mixtapes/samlingar.

men det blir ju iof ett jävla jobb.

2005-08-06 17:19
Fiyah - Håller lite smått på me en sån grej också, men som sagt: ett jäkla jobb att hitta info om mer än de senaste två-tre åren : /
Plus att det är lite svårt att veta var jag ska dra gränsen om jag bara ska ha med independent-grejer, eller vilka som medverkade var. Typ "räknas demoplattor från vem som helst? i så fall kommer ju varenda snubbe i audio hamna där förr eller senare" ;)

Om jag hade bättre kontakter med det svenska hiphopgardet skulle jag kära en intervjuserie om hur de tycker att scenen ändrats sedan de startade... Men ack, nu ska jag inte förlora mig i drömmar, utan försöka göra det jag kan ;)

10-4, over...

2005-08-06 19:02
Mabande

du får hitta någon som hjälper dig då.

ja det är ju lite svårt att veta var man skall dra gränsen, lite onödigt att ha med "Rap_Boy P15"s demo. men hoppas du lyckas få ihop något.

2005-08-06 20:10
Fiyah - Intresserad av jobbet? :)

10-4, over...

2005-08-07 14:45
Mabande P28

sjálvfallet :-p

2005-08-07 15:03
Mabande:

skulle kanske kunna hjälpa till lite. kasta ett medelande till mig

2005-08-08 22:12
hmm visst clean design osv men vafaa,,, what the deal med "Freestyle" grejen , varit samma år efter år verkar det som inget nytt på den fronten,,, freestylar ingen när nån kan bvanda/filma längre?

Bara en tanke

URF i helgen FO HO!
24/7 always keepin it.

2005-08-09 01:11
Flumm_Simon - Tyvärr så verkar the noble art of freestyling leva i skymundan, så det är klart tunnsått med sånt :(

10-4, over...