I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-06-28 14:15

Streetzone

Är det bara jag som tycker att dem är oblygt långsamma med att uppdatera sidan?

www.streetzone.com

LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013

2005-06-28 14:21
för att vara blyg så tycker jag sidan ser rätt kladdig ut
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)

2005-06-28 14:54
jag har till och med slutat att kolla om de updaterar sidan, det gör de ju aldrig ändå.

kommer ihåg "back in the days" när de uppdaterade med 3 nyheter om dan, det var tider det
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-06-28 18:20
Kul att vår mp3 är kvar på framsidan, kom väl upp i höstas eller något...
Rappare

2005-06-28 18:23
Svenskunderjord har ju ändå tagit över den nichen som Streetzone en gång i tiden fyllde, numera är väl Streetzone-folket upptagna att hustla folk som signar på PPB kanske? :)
Officially not impressed.

2005-06-28 19:57
Vill ni ha nyheter, recensioner, intervjuer, videos & låtar så kan jag tipsa er om www.dj-silence.com
djsilenceblog.blogspot.com // www.dj-silence.com //
Redaktionschef

2005-07-05 12:47
Ja det är verkligen trist, kan inget annat än hålla med. Broadcaster har snackat i 2 års tid nu om att styra upp sidan, men inget händer, antar att payperbag tar upp all tid. Jag har inte hört ifrån honom på månader.

Som svar på detta har jag slutat lägga upp recensioner, tills vidare...det känns inte kul att skriva för en sida som bara står död hela tiden. Lägger all min tid på Kingsize istället, där snackar vi ambitioner.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2005-07-05 15:17
Jag har inte ens varit in på Streetzone sen i höstas kom jag på nu. Trist.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16

2005-07-05 17:53
Oracle P22

det gör du rätt i!
fast du vet var jag o min sida finns om du får tid över från kingsize... :)
djsilenceblog.blogspot.com // www.dj-silence.com //

2005-07-05 18:43
Ja det är verkligen trist, kan inget annat än hålla med. Broadcaster har snackat i 2 års tid nu om att styra upp sidan, men inget händer, antar att payperbag tar upp all tid. Jag har inte hört ifrån honom på månader.

Håller med Oracle där, händer inget även om det pratas om det. Men det är ju så också att PPB tar upp all tid. Kan bli lite svårt att sköta två saker samtidigt, men men..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-02-09 23:39
Allright allright!
tråden är as gammal nu så nån borde veta mer om va fan som händer med sidan?!

Broadcaster D finns ju inte ens kvar bland medlemarna här?

:(
Upprättelse!!!

Saknar dej Susanne Olsen!
Älskar dej för evigt!
1984 25/9 - 2006 2/2

2007-02-10 00:20
han kan jo inte ens sköta ppb på rätt sätt.
WWW.DUBCNN.COM<br> WWW.DUBCNNAGENCY.COM<br> WWW.DUBCNN.SE

2007-02-10 00:31

jag tycker att det varckar har ståttstill nu snart i 2-3 år Både på hemsidan & ang.säljing från ppb! typ sen 2004 =S vetfan det kanske bara e jag som tycker så.men jag trode värkligen att det skulle bli en endring på det när "t-roc" skulle släppa sitt "this is it not a exit album" via streetzon och jag tycker oxå att brodcaster d inte värkar vara så mkt angerad igenom musiken längre som förut kanske därför det inte händer så mkt på sistonde =(...

peace!

2007-02-10 00:35
de kommer inte updatera sidan nått mer.. den e nerlagd, men dom har lämnat sidan som den va
http://www.myspace.com/akinonline