Redaktionschef
2005-06-23 00:29
Aktuell Mp3: MC Tia - Out Here In The Street
Vi tjuvstartar lite denna gång, onsdagnatt, men ny mp3 på startsidan likafan :) ___________________________________ MC Tia - Out Here In The Street MC Tia har på den senaste tiden gästat alla möjliga släpp och sågs senast på det tre veckor gamla "Nothin But Skillz" -mixtapet. Just nu jobbar hon på sin debut-EP som kommer att bära på såväl svenska, danska och franska som amerikanska namn. Veckans aktuella mp3, "Out Here In The Street" , är producerad av Incognito och gästas av Xeilon på refrängen. Mer info hittas på: www.okayhater.com .
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
fett skön // ere där bruden som var med i tidningen ''Metro för nån vecka sen''
Schysst låt schyst låt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
this shit was hot! beatet & refrängen var tät, likaså verserna.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
U know I love this shit =) Aint no better!! U hot!
That shee was goood keeep it on.. så d ska vara... aiight mvh sharadin Productions
sjukt tungt beat! Tia la det bra.
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
Its MC Tia...ands it dope!!! Som vanligt helt enkelt. Vem kan jiddra med detta?
"Nu har folk lyckligtvis börjat bli mer vidsynta, det är inne att tänka själv" - Örjan Andersson VD för Cheap Monday Jeans
Thanx for the comments, keep em coming n stay tuned for more heat! /MC Tia
Mixtape OUT NOW! Featuring DJ Lp2, Jim B, Dj Netik, DJ Bobbybob, Faye Medeson, Artform etc..buy at: www.myspace.com/mctia
Damn Tia! this shit was hot, but I aint surprised...keep on going!
NOTHIN BUT SKILLZ
Tia in the house.. love this rap.. very nice delivery.. lyrics are cool too.. Nice to see the quality of the MC's on Aktuell Mp3 getting better.
shin who?
Beatet var cool. Bra rap, hon är duktig. Enda man kunde önska var att det skulle läggas lite hårdare. Lite mer inlevelse och accentuera lite mer på vissa ord och stavelser. Ta i lite mer. Men jag gillar överlag.
jävligt grymt..fett fett nice alltså, beatet bra, text bra, bruden bra som fan bra flyt..tungt riktigt tungt..bland de bästa jag har hört på whoa..
*Jag får ofta hypnagoga hallucinationer i form av ljud*
yeah, riktigt nice altså :) so remember! stay of the streets tonight!! :O peace n' love! /puppy
Niceness!
bra fan! Har hört lite grejer innan jag inte alls gillade, men det här var rätt mäktigt. Det som drar ner det lite är att rösten är vek. Fett beat!
RUGGED vare här! Tung skit! keep
somebody notify the press !
haha... dope that it's finally out! That was a strange night in the studio... and a looong night.. i like the new edits to the beat too.. came out nice!
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
jag hoppas att det e jag och inte tia som jobbar på min debut ep.. ;) såg lite roligt ut.. iallafall, kan inte lyssna på jobbet och internet hemma är nere o jävligt.. trist.. får lyssna när jag får upp skiten igen.. men tia är grym Checka henne även på våran platta Perfect Combination - Conquer.. blackablao
10!!! x 10!!!! fyfan va töngt!!....låter nästan som Jean Grae, mad tight! propppps till prod'en, Incognito oxo!...
Drick Mjölk! *Muuuuuuuu*!!!
So soulful!
HEARTBEAT - No. 1 in modern and classic R&B :: www.heartbeat.se :: facebook = "Heartbeat family"
Yes folks! NIce detta. Tung rap. Tungt beat! Watch out for Tia! Peace
///
Hangaround
2005-06-23 16:09
Just nu jobbar hon på din debut-EP som varför ska hon göra min debut-ep?, kan inte jag få göra den själv?=)
Jaaa, Tia fixar en EP åt mig! Vad mycket tid jag har att spela XBOX och läsa nu! ;) Admin, ändra!!! :)
"Nu har folk lyckligtvis börjat bli mer vidsynta, det är inne att tänka själv" - Örjan Andersson VD för Cheap Monday Jeans
sjukt flow i reffen xeilon!! Chill låt annars!
hahaha jus to clear things up i'm working on MY EP so don't be sending death threats like "when is my fucken EP done bitch hurry up !?" Tack igen för alla kommentarer (rockin the swedish:) Peace /MC Tia
Mixtape OUT NOW! Featuring DJ Lp2, Jim B, Dj Netik, DJ Bobbybob, Faye Medeson, Artform etc..buy at: www.myspace.com/mctia
Redaktionschef
2005-06-23 18:01
hahaha sorry för det roliga felet i texten, det är åtgärdat nu :)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Niiice Tia! Helt klart bland det bättre som jag har hört här på whoa! Ser fram emot EPn.. den kommer bli grym =) Like a true samurai!
www.nativeswedes.se
jävligt öronvänligt! sjukt skön.
Gött mos på klubba!
stay of the streets tonight, cuz tia and mazy might be up in that "bitch-nite"-mood!!! man hör när hiphop e från gatan eller studion. keep up! keep gutter!
hon låter som en bättre version av Peshi
DIF!
Tung beat.
Not all alien reptilians are of a negative spiritual orientation.
Webmaster
2005-06-24 13:26
Riktigt skönt flyt. Gillar det här. Rösten påminner mig om nån annan rappare men jag kan inte komma på vem det är nu. Får återkomma hehe. Skitsoft beat!
medelmåttig
gillar nar emcees lyckas formedla full inlevelse utan att behova skrika ut det.. en av tias storsta styrkor
shin who?
This was some raw shit, i digged alot! keep up the god word Tia! Peace// Matthew
Det här var riktigt fett va säger man Big Up Tia!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
beat: fett tungt..bra gjort text: nice nice tight. inlevelse: kunde vart bättre. uttal: vissa ord kunde förbättras. flow: nice. piz!
Best kept c-cret//
Producent
2005-06-26 05:06
it's some good shit
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Tia fortsätter att imponera. ser fram emot nya grejer från denna artist!
djsilenceblog.blogspot.com // www.dj-silence.com //
fett fett!
Essen sie mein scheisse!?
mkt bra l†t...sk”n som fan.. l„tt det sk”naste sl„ppet p† whoa och sk”naste p† l„nge fr†n osignad..
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man! I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!
menade inte osignad..vet inte vad jag menade faktiskt :P
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man! I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!
tia är riktigt tung mer sånt tack big up!!!
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
helnice! Vissa uttal kunde dock förstärkas lite, men förrutom det; löwely !
...Jag skojade bara!
whuuuud!! drog ner Gutter fr†n Tia ox†...v†gar nog p†st† att den „r „nnu sk”nare „n denna...den d„ra debutEPn f†r nog ta o skynda sig tycker jag...
äh...mitt Firefox fuckade...orkade inte med skiten så jag installerade om...på nåt vis ville det svenska språket inte fungera...
det är det nya nördspråket..
Oh shit, va fan, hur har jag missat detta innan? Whoa, detta var nice
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
säger killen som kör versaler i början på varje ord....
like crack man, like crack, totaly wicked!