Timbuktus "Det löser sig"-video på nätet!
I dag har Quote premiär för den nya medieavdelningen på nätet. Och det är inte vilken premiär som helst - vi har äran att exklusivt på nätet visa Timbuktus nya video "Det löser sig", med gästerna Chords och Supreme. Gå in på www.quotemagazine.se för att se videon!
hehe skön... det där med stora huvuden gör att videon känns lite ludacris-aktig =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"Man bör inte prata med fula människor. Dom kan få för sig att det e okej att se ut så." http://urr.nu
jäss äntligen så finns videon på nätet!
fan va gryym!! hahaa cleana kläder Timbuk hade också
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Stort tack till Quote! Ack så fet video, troligtvis den bästa svenska jag sett. Chords dans är bara för härlig :D
Förresten vore det inte helt fel med en mediaspelare som går att kontrollera (start, stop etc.)
Haha, Chords dancemoves är ju bara så heta! Men jag säger som Scripta, whats up med pausknapp? Jag hade nudlar på spisen vafan!
Vem är det som gjort videon måntro? jag gillar verkligen chords dancemove där han stretchar benet bakåt
Haha riiiktigt grym video! :D
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
ser dock lite skumt ut när huvudena kollar framåt hela tiden å supremes kropp snurrar runt ett varv =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Är 99% säker att videoregissören heter Fritte Colliander.
Han har tidigare bland annat videorna till gjort "Gott folk" och Organism 12:s "Sångfågel".
haha fan va tung video, chords och supreme äger dansen haha.
SKU - SKU - SKULASON!
Jodå, regissören heter efter dubbelcheckning Fredrik "Fritte" Colliander.
färmodligen bästa svenska videon jag någonsin sett!
//Erik (aka Pipen)
har inte sätt videon till sångfågel, finns den nåstans på internet ?
Tråd dödadar!
Förövrit himmla soft video till en soft låt! Timbuktu kommer till min stad i juli(sundsvalls gatufest) :)
Tråd dödadar!
skitkool video! helt ok låt också!
Its Tricky!
jävlar va rå, haha låten va inte den sämsta heller :)
.¤¤¤ The prophet has spoken! ¤¤¤.
Skivsamlare
2005-06-03 20:22
13__ P13 "supreme brukar inte va bra alss på svenska" Inte så men....är du helt dum i huvudet? =P
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
bearc, lägg ner, smaken e som... låten fick mej att coppa skivan idag.
fcuk spleling
öh, asså tycker verkligen alal videon e bra? :-S e de bar aja som tycker den e tråkig?
<¤¤()¤¤>
Antwan P19 jovisst, när det gäller vissa saker ;)
me neither!
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."
Det är som Lil_Mac säger, det liknar Ludacris :D Videon var skitcool och deras dans var skön (=
Forumsignatur:
sinnnnnnEEESSSSS nice va den!!
att insidan räknas e bara en ursäkt för att va ful.
fyfan vad älskvärt...
ursäkta men VAR kan man se videon på sidan?
Hahahha,, ja se på Faaan...
Varför funkar dej inte för mej? :S
fett nice som bling ice! :P
Ja'da!
jag ser låten med helt nya ögon det här måste vara en av de bästa videor som gjorts så oootroligt charmig heja trion verkligen
vem gjorde videon förresten?
Ja'da!
Fritte Colliander har gjort videon.