vi är super galax gruppen o ni vet vad det betyder rajtan tajtan
www.twitter.com/mzamora036
Aldrig gillat den här stilen, men soft ändå.
We came from a distant land, our lives allready planned. We came in ships from across the sea, never again home we would see. And now we become american fruit, with african roots.
gimme some more
WWW.ISMEN.NU
Asså.. det går ju inte att tycka riktigt illa om detta utan att vara alldeles för ghettowannabe, manodepp, totalt missuppfattat det här med glädje, är för dum för att förstå något alls eller bara avundsjuk.. Inte för att rappen skulle vara helt överbra eller för att beatet skulle vara det bästa nånsin.. utan för att dom sprider/sprutar/sprudlar av energi, glädje och lek!! Och det kan man inte tycka illa om utan att vara en ond person själv... :D Sen att rappen ligger tight och att beatet är phoonky gör väl inte saken sämre? och micke. jag hade hört den förut... :P B-FUUUUUUNK!!!! YEAAAAAAH!!!
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
tredje gången man hört den så är den bäst! :) mickelito is the shit!
:)
yeah! vissa vet hur man gör musik *puss*
Xeilon P20 där slog du verkligen huvudet på spiken !! så ska det låta. klart du hade hört den förr, sånt man får ta när man är insajder likzom. mys på det
WWW.ISMEN.NU
tack alla som sagt snälla saker!
WWW.ISMEN.NU
mickelito - lika aktiv på whoa igen som på den gamla goda tiden! ses snart baby!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vicolino P19 det kommer och går you know !
WWW.ISMEN.NU
(k)Callecuttar och Mickelito Skywalker/ Ritar gangsigns över hela majsåkern Så bra. =) Big up SOLKUSTEN!
www.shumway.se - världens softaste webzine
tight shitt flickor!
Fucks your life up crew Tjabo!
som sagt, killarna har ju energin... riktigt skoj låt! beatet var grymt, och det temat var roligt. men som andra skrivit så är väl inte texten den bästa... vissa grejer bra, men mycket känns mer som utfyllnad, eller onödiga rader som skrevs för att istället kunna glänsa lite med flowet. men allt som allt en bra låt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Asså.. det går ju inte att tycka riktigt illa om detta utan att vara alldeles för ghettowannabe, manodepp, totalt missuppfattat det här med glädje, är för dum för att förstå något alls eller bara avundsjuk.. Hmmm... håller inte riktigt med, det kan ju vara väldigt mycket glädje i en låt utan att man behöver låta som att man är totalt distansierad till det man gör. Känns som det ska fjantas till ordentligt för att ha den totala jantelagen på sin sida. Nu är jag iofs manodepp och avundsjuk ;)
jag är magsjuk ... tack !
WWW.ISMEN.NU
detta är så bra att det är dåligt!!!
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Jag håller utan tvekan med Xeilon, hade inte kunnat sagt det bättre själv. Beatet är sjukt... svängigt och svinnice, lite kommersiell Teddybears över det :-D Riktigt nice! Flowet sitter riktigt ballt... så bara för att ni har en hel del snabba switch-ups i era flow (iaf Callecuttar) och kanske lite fler flerstaviga rim samt ett schysst samspel och saknar förorts-brytning skulle ni likna Snook? Snälla... så trött på den jämförelsen. Isåfall skulle man kunna säga att Ison & Filler liknar Latin Kings... orka!!! Nåja, denna läggs i spellistan och den kommer pumpas under sommarfesterna... lite iaf :-D
Pretty people shit to...
now that´s the spirit people!
WWW.ISMEN.NU
TUzi_ P20 fan vad hemskt att vara så insnöad som du och inte fatta det själv.
WWW.ISMEN.NU
detta gillas! ni e rätt störda asså.... balla texter!
LB-87 P17 jag är inte brat, men tack ändå !
WWW.ISMEN.NU
TUzi_ P20 Att vara lika hiphop som du måste vara det bästa som finns
TUzi_ P20 HAHA du kräver en förklaring, hur kan vi göra såhär mot dig !? Att vi skulle behöva "förklara oss" bara för att du är en insnöad hiphoptönt är en ganska löjlig tanke.
WWW.ISMEN.NU
Redaktionschef
2005-05-23 16:03
och så håller vi oss lugna och snälla...det här är andra gången jag måste gå in i tråden. Vill inte se att det händer igen.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Oracle P21 inte lätt att handskas med hiphopgangsters.. flåt
WWW.ISMEN.NU
helt ärligt skiter jag i vilken slags musik jag gör..
alltså, om det här är svensk hip hop är den verkligen död. här var verkligen inte min typ av musik. låter som en blandning av snook och jonas gardell typ. mickelito P18 yeee you got my back nigga... armani is the shit på din bild ser du ut att vara vitare än snö. finns nog en hel del människor som skulle uppskatta om du slutade använda det ordet i dina låtar och meddelanden.
rocik P20 1 tråkigt att du inte gillade låten, jag tycker den är rätt bra. 2 tyvärr är jag barn av min tid, kan inte låta bli att vara ironisk hela tiden.
WWW.ISMEN.NU
Vilket härligt sound :D. Får gärna producera mera utav denna karaktären!. Good Job! :)
LB-87 P17 ok =) sååft att du gillar den, mysig låt. Det vi gjorde var egentligen ett ihopsläng av gamla och nya låtar som vi skickade runt som en demoskiva för att ragga spelningar. Vi släpper alla låtar en efter en på internet, så det är inget nån behöver köpa. den här var bl.a med på demot. fler låtar kommer alltså som mp3or... vet inte var än peace
WWW.ISMEN.NU
Alltså, kan alla sluta säga att "Svensk hiphop är död" varje gång de hör nåt de inte gillar! Lyssna på det ni gillar i stället, känns riktigt töntigt att få dramatiska dödsbesked varje dag...
Redaktionschef
2005-05-23 19:09
precis, det är väl snarare ett friskhetstecken att det börjar dyka upp artister som vågar göra sin egen grej och inte tvekar på att utforska nya områden för den delen.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Tycker argumenten "Fan du är bara en insnöad hiphop nörd westdsidee nigga höhöh" är jävligt låga. jag förstår inte heller vad som är så mycket egen grej över någonting i den här låten faktiskt.
Jag tycker det är onödigt att ägna tid åt de som dissar för att de har en helt annan smak, men samtidigt att de som dissar för att de har en helt annan smak borde låta bli profetiorna om svensk hiphops undergång fem dar i veckan. Folk kommer alltid störa sig, sånt är livet.
ja ni, cirkus är vad det är. vi börjar på ny kula. förhoppningsvis några fler som har lust att kommentera låten.
WWW.ISMEN.NU
Kom på att mitt resonemang främst inte gällde den här låten utan hur jag ser hur jantelagen påverkar hela svenska hiphopen. Det är som sagt inte min musik men båda har potential och skönt flow. Tror mickelito kan bli sveriges svar på Ludacris i framtiden. Paz en el hood.
Nä jag diggade faktiskt inte denna.
Skivsamlare
2005-05-24 12:54
riktigt tung låt! beatet är grymt! rappen ligger så tight som den kan ligga! att det liknar snook kan jag inte hålla med om:) det är iallafall riktigt tungt! texten kasnke inte var den bästa, men den var riktigt rolig o den flöt bra!:D men det bästa är att man alltid blir så jävla glad när man lyssnar på era låtar!:D precis sånt här jag vill höra! 10/10!
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Fet låt, myyyycket bättre än väntat...
"Att Micke är brat är nog det mest osanna jag någonsin läst på whoa. det ni!" hmm lite förnedring där kanske:p haha myyyyche myyche bra låt!!
TUzi_ P20 jaja ta det lungt.. Du får sätta låten i vilken genre du vill och det kvittar om du gillar den eller inte. Björnes magasin rockar mitt ass
TUzi_ P20 jag tycker det är lite synd att de bytt ut björne.
WWW.ISMEN.NU
jag med fan.. den nya är fan för lång + att hans röst suger
ja, alltså det är ju främst rösten som gör honom. Vem som helst kan ju ha den jävla dräkten.
WWW.ISMEN.NU
som fan!! folket på SVT är nollor, hur ska barnen nu för tiden kunna få reda på att det är fel björne dom ser på?
för dem blir det rätt björne, the one and only björne.
WWW.ISMEN.NU
skrytrap med flerstaviga rim på ett beat lutar nog mer åt hiphop hållet än någon annan genre? men tvingar dig inte att tycka det.. men majoriteten skulle nog kalla det så