Mat åt fars nya låt "Bam" för nerladdning
Nu kan man ladda ner en förkortad snippet-version av Mat åt fars låt "Bam!" på www.brilliant.nu (på mp3-sektionen) som finns ute på tolva. Tolvan "Bam!" finns o köpa i Stockholm på Snickars, Fade, Ablaze, Recordmania & Petsounds, i Uppsala på Musikörat, i WE-butiken i Örebro och på Blenda i Göteborg (kolla deras hemsida). Finns också i Malmö . Går även att beställa hos Border . Lyssna/ladda även ner låtarna "Bam! (Rigas remix) på rigas.blackside.org samt "Cirkus" och "Hasse dont fly streight" på mp3.blackside.org som också är med på tolvan. Mer info: www.aktabra.tk
Ny låt: "Mr. Blatteloverman"!
börja tanka nu...... =)
recension av skivan som "Bam" finns med på går att läsa här:
www.dj-silence.com
djsilenceblog.blogspot.com // www.dj-silence.com //
Ja, kolla den och "låt kopiorna flöda" som Rasmus Fleischer skrev i Arbetaren .
Konsertbesökare
2005-04-27 16:30
jävlar va go låt då. beatet är ju redigt fint. refrängen blev förvånansvärt skön me.
http://enemtee.tumblr.com - Musik och kultur går hand i hand.
fint de.
bounce? är det inte klezmer möter ska i Balkan eller nåt?
suverän låt! det svänger som bara tusan! mat åt far är kings!
www.sexstyckenstryk.com www.myspace.com/mattiasingo www.myspace.com/dickochingo
Förjävla gemytlig låt! kul
WWW.MYSPACE.COM/DISPYTEN
Så jävla fet 12:a support this shieet!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
yezz, music for the peepl dem!
skulle albumet komma snart? Vilka ligger för prodden? Du, Mateo, Abbe och några andra?
Human Education Against Lies Fu ll Kontro ll, Its a posse
gaston P26 Produktionen ser så här långt att kommma från Mateo, Abbe, mej och en låt av Dragan, ska kolla om jag kan få med en låt som Enigmatical (Sväng & Själ) proddat också. Sen hjälper Olof Olofsson (Beatprophets) oss o spela in o mixa skiten.
YEAH BABY!! Hooka skiten.... FET LÅT FÖRÖVRIGT.. KÖP TOLVAN.. MAT ÅT FAR.......... äkta bra... bästa från uppsala..... glöm inte ÖPPENHJÄRNA.. HOOKA!!!!!!!!!!
- ö bangashira!
Jag vill ha en tisscha! Hur kirrar jag en äkta bra tisscha från flor o faun eller kan man ta det av er?
gaston P26 Vet inte om Flora & Fauna har sin försäljningssida nere för tillfället, annars har jag t-shirts här i Uppsala, storlek: large. Kan föröska få hem andra storlekar, dom har dom i Sthlm. Yeah!
Kan du posta tror du? Vet inte om du minns mig, polare med Mateo o Iyob
gaston P26
Tror jag känner igen dej. Du ska inte förbi Uppsala då? Vi brukar bara skicka skivor på posten, annars kan du alltid kolla med
www.brilliant.nu , dom har alla storlekar och borde kunna skicka. yezz
Producenter på plattan så här långt: Dj Mat, Dödfödd, Format, Sväng & Själ (Enigmatical), Dragan, Olof Olofsson (Beatprophets)
mm... mat åt hästen dääär assssså... hooka d där.... hooka öppenhjärna.. nu! fäääst
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
yezz, Måf/Änch & Mäch-collabo på gång...
Hmm är det Madness som har blivit samplade? Inte visste jag att MAt var ska-skallar. Bara mer respekt åt er. Grym låt. Håll uppe det bra arbetet
Shooo bree
farbrorbla P23 Nä de e inte Madness, den bygger på en Screamin Jay Hawkins-sampling fast vi har lagt på en del live-instrument som bas, piano, gitarr och klarinett. Den är co-producerad av Olof Olofsson från Beatprophets o då blir det en del reggaeinfluenser. Själv lyssnar jag mycket på reggae men den ska jag gillar mest är den klassiska typ Ethiopians, Prince Buster och Derrick Morgan.
Ethiopians MMMMMMMMMM gggggaaaaaaaahhhhhh (drop drop) Bra var den iallafall
Shooo bree
farbrorbla P23 de e sjöss de dödfödd F60 fäkk yu!
jag e så jävla gammal att jag borde gå me käpp....
Är det inte trolkarlen lurifix?
www.FITHMiX.com - www.myspace.com/FITHMiX
Alcho P20 eller hur! låter lite lurifix över d hela.. hmmm... givetvis.. men ändå inte... hehe