jsaddfw P24> Jag har knappast använt mp3:or för att göra cd:n, utan lägger ut en massa pengar på skivor varje månad, så min del av hela den grejen är klar så fort plånboken kommer fram. Och med tanke på vilka konstiga frågor vissa ställer (inte du) så känns som att vissa tror att de har ett ex av min mix-cd när de laddar ner låtar som finns på det. Som är bananaz! De glömmer bort att man lägger tid på att mixa låtarna nice, göra remixrar samt lägga till exclusives. Det gör att min cd blir unik, men vissa fattar inte det. Det är det jag menar med en ny generation av kids som har en nice liten mapp i datorn där deras "skivsamling" finns och som då å då ställer frågan: Vart kan jag ladda ner det? Kalla mig old-school för att jag finner nöje i att lägga pengar på en produkt som jag kan känna, lukta och sortera in i min skivsamling. Jag kan maila dig låtlistan, no problems. Maila mig bara! Peace ps. Ni får ursäkta predikningen, men ibland måste jag få ut detta. Inte direkt menat mot jsaddfw P24.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.