Redaktionschef
2005-04-07 07:06
Aktuell Whoa MP3: Frotté - Växelvis Framryckning
Ny musik på startsidan från dom som gav oss den oslagbara partydängan "Den Stora Daldansen"! ____________________________________ Frotté - Växelvis Framryckning Frotté är tillbaka! Veckans fria mp3 är tagen från nya albumet "Bilmusik" som inom kort följer upp deras debut "Den Stora Daldansen" . Låten gästas av Don Krille .
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
jag gillade inte detta,, men det kan ju va så som nippen säger,,
I go on, holdin on to the image of what I once was never lettin my broken glass reflection to step forth
Jag tycker dom gjort framsteg sen förra skivan!! big up södra dalarnas finest!
jävligt bra... första gången jag hör dem .. ha d
(\_/)<br> (O.o) <br> (> <) This is Bunny. Copy Bunny to your signature to help him on his way to world domination
FY FAN VA JAG HAR VÄNTAT!!!! Detta var juh svintaight! :D Cudos till killarna, detta kommer pumpas på många fester framöver
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Psycholess: Instämmer, snacka om bilmusik =) niprone: Det var antagligen de här snubbarna, de är grrrymma live...
http://fredpajorden.com
Helt ok, inget jag skulle knäcka en öl till - dock.
ETP
vidrigt beat, resten va inte så himmla dåligt men asså beatet är vedervärdigt:P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Frotté är kung helt enkelt.
Redaktionschef
2005-04-07 18:03
Eezay> Vad ska man säga. Jag gillar den här låten...och en av anledningarna till att jag gör det är just för att det inte låter som så mycket annan svensk hiphop. Så nej, jag håller inte med dig. Sen går det inte att tillfredställa alla, vi försöker ha lite bredd på det vi släpper på startsidan. Hellre en mp3 du gillar var fjärde vecka än att vi lägger ned det helt och hållet? texten äger för övrigt :)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Skön låt..synd bara att inte första beatet snurrar hela låten...det e fett..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Frotté är jävligt sköna! Den stora daldansen är ju en klassiker Så är det
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
Ojoj ! Detta har man ju väntat på, riktigt soft låt. Lätt att man köper uppföljaren deras
"What's the point of representin' A style you can't live?"
det här va soft ju, frotté är grymma!
Öhh?
TUNGT!! detta gillades som fan,,bättre än dom senaste låtarna ..! stort upp liksom fridens
http://www.kingsizemagazine.se/News.aspx?ArtNo=22022
beatet var inte min smak,mixningen e verkligen dunder imponerande bra,tight flow,som nån sa rösterna va så typiska de va väll de enda,ajt peace
Behöver beats !!
ah!! frotté!oooh vad man har längtat efter det här! faaaan va nice!
Its Tricky!
TYNGST I SVERIGE!
Fucks your life up crew Tjabo!
När kommer de nya albumet släppas?
skit nice låt....skönt flyt text å variation i låten.....nice som faan iaf......låten spelas för fullt:P...
"Hype this" http://www.Apostrof.nu http://www.Apostrof.nu
Tycker det låter jävligt grymt på ett sätt men stör mig till viss del när det låter överspelat... Som returmusik säger, smaken är som baken. Upp med dalarna
Dalarnas stolthet Frotté med dalmål. Jag rekommenderar verkligen att ni lyssnar på Den stora daldansen. Även den här låten är otroligt bra! Växelvis framryckning! 5 getingar! Yo!
"...Håll tyst! Vi vill inte ha nå råd, konflikter löses bäst med pianotråd..." Mästerligt Donken!
utan att ens ha hort den fardiga laten vet jag att dte har later grymt!
tycker inte om!!!
The Hassle
tycker att det här var fett, fet delivery å fett beat.
vi lämnar mängder av plågade lik som påminner om att ROM aldrig våga sig hit HAHAHAHAHA DET MÅSTE VARA DEN BÄSTA RADEN!!! någonsin! så bra!
mama said knock you out
riktigt skön snyggt jobbat...
Frotté är så jävla tighta, riktigt fet låt!
SMÅLAND!
Den här låten är den bästa på länge !, Frotté, du kort och gott äger alla andra !
Mycket Grann!.. Frotté lät bra ;P
Bra jobbat grabbar. cippan diggar har ni någon fanclub?
Pwa, ingen kommentar tror jag. . Fastnar nästan aldrig för Svensk rap på den här nivån
We came from a distant land, our lives allready planned. We came in ships from across the sea, never again home we would see. And now we become american fruit, with african roots.
Grymm .. Fastnade som fan
(\_/)<br> (O.o) <br> (> <) This is Bunny. Copy Bunny to your signature to help him on his way to world domination
Låter jävligt bra! Kul att höra nytt material, kan inte vänta på skivan! "Live" är en otrolig bomb!
Everybody's talking and no one says a word
TUzi_: hur kan du jämföra fronda med frott´e?
Its Tricky!
Redaktionschef
2005-04-19 18:50
2820 downloads.
Hoppas att ni som diggar det här springer iväg eller loggar på och köper plattan nu. Det är blod, svett och tårar som ligger bakom.
"Nu har folk lyckligtvis börjat bli mer vidsynta, det är inne att tänka själv" - Örjan Andersson VD för Cheap Monday Jeans