Perfect Combination - Conquer, 40 kr - Ute nu!!
Nu är Conquer äntligen släppt! Mer info www.perfectcombination.tk 40 kr , sjukt billigt, finns ingen ursäkt att inte skaffa skivan om ni diggar musiken, stöd oss nu och tjacka skivan! Skicka mail till [email protected] om ni vill köpa. Skivan lär dyka upp på recordnet och lite andra ställen inom mycket kort tid! Skitzophrenic, Tank Marwin & Orphic med gäster som Akem, mazy, danska Mc Tia och amerikanerna K-Skills och Mc Justice. Framsidan! www.elqpe.com Snippet! elqpe.com Tracklist! 1: Conquer 2: Better then you 3: Stray 4: Shake your butt 5: In gods name (ft mc Justice) 6: Too Strong 7: Letters from hell 8: The passion of antichrist 9: Do the math (ft K-Skills) 10: Everyday Destruction (ft Akem) 11: The island 12:Someone like you (ft mc Tia, Mazy & Akem) 13: Resistence is useless (outro) Peace yao! /T.M.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
daym, äntligen släppt!
NOTHIN BUT SKILLZ
yes! checka snippeten, om ni gillar vad ni hör, köp den! 40 spänn hittar ni i soffan!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Perfectcombination rockar stenhårt...som man brukar säga här på whoa...dont sleep on this one! 40kr e fan mycket jag ger bara 25kr :P heheh.....fett billigt för en hel skiva! chheers!
SansProfit.... back again after all!
respect da hustle! Beställ nu!
Jag ska ha två.
Worship Nothing Studios :Inspelning, mixning, mastring, design, musikvideos m.m:
http://www.wnstudios.se
låter fett! tjacka på gott folk! Det här är en bra deal
fett fett... keep it up tank, och sen plötsligt så gör du en skiva som är bättre än TANK YOU... ;) denna är skit bra, speciellt stray och letters from hell, dom sitter som en kall folköl en varm sommar dag... amen
Så, nu finns skivan att köpa på Recordnet och Skank.
Got on the bandwagon but I guess I fell off it,/ hit my head, passed out and woke up as Orphic./
Snippet lät tungt. Fuckedup lite pengar den här månaden men får absolut bli till att köpa en nästa månad.
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
Fövrigt ett stort steg framåt för Tank, detta låter som om det är det bästa han släppt hittils utan tvekan, enligt mig iaf. Bra gjort av skitzophrenic också!
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
Ni hörde Orphic, finns på recordnet och skank, vid hötorget, nära Home Boy och Core typ.. om ni blir bumrushade på stan eller krogen av en lång skäggig snubbe, bli inte rädda, köp bara plattan ;) Soft Brunte! Skönt att du diggar! Alla rör sig framåt såklart, grejer blir bättre och bättre..
Seriöst, sov inte! Bästa dealen på länge Gå in här i whoas mp3 arkiv och tanka ner "Stray" (står under skitzo & tank) , gå sen in på svu och ta hem exclusivelåten "Ayyyday", köp sen skivan! Päjs.
Ikväll ska jag ut och göra krogstockholm osäkert med skivor i fickan.
Jag har beställt - har du ? Sov inte på detta... och om ni gillar Skitzos beats borde ni kolla TS-tapet.
I like my cd's as i like my women.. cheap
It's all alright!<br>
det e bra, priset på skivan ligger lågt bara för att vi bara rappar om knark, horor, orena injektioner och janne. fett mainstream.
jag ska fett ha ett par ex...
Big Up Cypress.....förlåt Tank! ;) Din lilla Janne....eftersom du inte berättar va d e så får jag väl kalla dig för det i fortsättningen ;) KÖP KÖP KÖP KÖP KÖP KÖP KÖP KÖP KÖP KÖP!! Peeys
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
ja .. tummen upp för denna.. ;)
-ROBiSH (the schematic gemini)..... http://www.soundclick.com/robish cerebellum.of.christ.entertainment
lyckad kväll det här, ett gäng sålda ex. och när t.om. taxichaffisen tjackar plattan efter att ha spelat den på stereon i bilen vet man att det är feta grejer :)
Det här verkar riktigt lovande. Köp köp köp. Skyll inte på att ni inte har pengar, ut o panta burkar o köp sen. Visst är det lite skämmigt o springa runt som en lodis på stan men det är värt det.
Flärtfärs
beställningarna fortsätter att droppa in och units blir pushade på gator o torg, så, till ni som inte gjort det, lyssna på snippeten, gillar ni det - tjacka det! Folk diggar som fan, det är fakta.
uppar denna asså
Tank_Marwin P25 Har inte du nåt att göra med Hannes?
www.FITHMiX.com - www.myspace.com/FITHMiX
Jag har inte hört hela skivan men det jag hörde på albumsnippet lät riktigt jävla tight. Ska skaffa skivan Peace Tank
alcho: vem är Hannes? Våra krogrundar är mer än effektiva, och igår skakade folk på klubben rumpan till Do the math ft. K-Skills från plattan, soft som fan! floorfiller!
Jag bor i samma lägenhet som en kille som heter Hannes. Nån kväll lirade han din skiva men jag var ganska stenad då så jag kommer inte ihåg vad han sa om det. Fick för mig att ni jobbade ihop på nått sett. Ääh skit samma
ok, har han nått alias? för jag kommer inte ihåg att jag känner nån Hannes personligen.
Hänger inte på whoa.... Jag har inte riktigt hajjat men skulle tydligen vara ansvarig för att hooka spelningar eller nåt sånt. (Jo jag vet att det låter skumt)
aaahh ok, just d.. har bara träffat honom en gång men han jobbar med våran manager. just d. Nu tändes lampan.
Eran manager heter då möjligtvis inte Max?
soft soft! Nicho ska droppa nåra skivor hos mig på Café Quattro Luntmakargatan 44 så där kommer ni oxå kunna tjacka om ni har vägarna förbi!
Voulez-vous!? www.Highlevel.se www.myspace.com/voulezvousmusic
Sådär.. nu har man lyssnat igenom plattan.. måste säga att jag diggar den ordentligt! mörkt och tungt..riktigt nice! =)
www.nativeswedes.se
Nu har jag fått plattorna så om ni befinner er på sveavägen runt rådmansgatan T så droppa in på Café Quattro @ Luntmakargatan 44
Voulez-vous!? www.Highlevel.se www.myspace.com/voulezvousmusic
Finns även på Video Film Stockholm i Jakobsberg om någon bor där :)
Fick min skiva idag, smidigt som fan att beställa! Jag skickade pengar direkt till Tank, och han skickade skivan samma dag. Den är lätt värd pengarna, hoppa över en måltid på McDonalds o köp skivan istället! Bra skit! Big up!
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Tog bara 2-3 dagar efter att jag skickade pengar tills jag hade den i brevlådan..
jepp, bra pris och bra service! Jag vet att massa folk gillade Stray när den var whoa-mp3, så tveka inte på att beställa skivan om ni diggade den låten!
Uppar denna med gott samvete!! Folk som har köpt skivan diggar uteslutande, köp plattan på recordnet eller beställ den direkt från våran hemsida!! www.perfectcombination.tk Snippets, mp3'or m.m. finns på siten! 13 spår - nära 50 minuter musik med hög potential för många omlyssningar, lindra bakfyllan, hjälp din lever - beställ en conquer idag och drick en öl mindre nästa gång du går ut! peace yao
grymt bra, ska spela den för grannarna varenda dag.. :)
Låter bra eightball o bangbang,ni andra checka snippeten och ladda ayyyday från svu om ni är svårflörtade! 40 spänn, mindre än ett meal på dronken fan!!
köpte skivan...men blev till min förvåning besviken....tycker beatsen kändes tråkiga...din förra skiva (den på PPB) var grymmare. Men smaken är ju som baken....eftersom kloka hip-hop:are inte tar 200 kr/skiva så kan man ta det med en klackspark om en skiva inte skulle hålla måttet enligt ens egen mening. Så fortsätt gör din grej! :D
"stora artister i USA nu för tiden är inget man vill prodda direkt" <--- generisk 16-åring i producentforumet låter oss ta del av hans tankar
BUY OR DIE!!!!
Mixtape OUT NOW! Featuring DJ Lp2, Jim B, Dj Netik, DJ Bobbybob, Faye Medeson, Artform etc..buy at: www.myspace.com/mctia
hårda bud! :) tia har fett med glocks o shit så akta er! hon knäpper alla som hänger på fel fläck i vitabergsparken :D plaow