Det här låter vansinnigt bra. De låter mer space över musiken, gillar som fan! Denna måste man ha direkt!
"Nu har folk lyckligtvis börjat bli mer vidsynta, det är inne att tänka själv" - Örjan Andersson VD för Cheap Monday Jeans
feeet..promoe e ju ändå fetast (A) :P
Tre lektions horor
sluta längta nu är det nu, ju mer ni längtar desto längre tid tar det... men visst låter det jävligt bra!
---
hmm håller med ganska många i denna tråd. både positivt och negativt... ska iallafall köpa den. måste ju ha alla i samlingen, i vilket fall som helst ;) oh yeah supreme o cosmic ge meeeej!
sof<br> <br>
when he bait tonedeff, it was like thaaa walls reaally was fallin'
Tre lektions horor
s_h F1 jag förstår men jag hade en dröm om loop troop, kvinnornas hjälte supreme var TUNNHÅRIG han hade en liten tofs..... inte toFFs utan toFs på mitten av överdelen på huvet bara.... och han snusade maxi portion göteborgs rapé... men jag kan drömma sanndrömmar han får passa håret.... tror inte han blir tunnhårig men du får passa på....
www.alexanderadiels.com www.soundcloud.com/alexanderadiels
lite off-topic men någon som vet när pstq´s nya kommer?om den nu gör det
And just like he said, I coulda told ya MF, the holder of a boulder, Money Folder
Är det nån av er som rosar låtarna så mkt som kan säga exakt vad ni tycker är bra med dom ? Vore kul att höra...
lyssnat lite okoncentrerat igår , å det var verkligen inget jag skulle vilja lyssna på, men jag ska skiten en chans sen när jag kommer hem,
Éxitus
jäävlar första evrsen på snippetsen, fyfan va fet den var, eller alla avr bra men ja har aldrig hört dom flyta så grymt.... det luktar stiiil
<¤¤()¤¤>
håller med ovanstående. ljudbilderna han skapar är tunga, idéerna är grymma. men trummorna är oinspirerade och ofunkiga.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan vad kul med nytt! ska lyssna in snippetsen sen. asgrymt omslag, kan tänka mig att temat till skivan är intressant. Men det där med videon, hoppas de kommer med nåt nytt koncept, trist med samma stuk på alla deras videos...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
varför måste allt embee gör nuförtiden låta så jävla gulligt och inställsamt? det här tröttnar man ju på efter typ en lyssning...
Urbanized Konfusion ute nu! http://www.myspace.com/scissormenmusic http://www.myspace.com/bumbillbeats
one , jag hade tänkt det men jag är inte säker på att det ens ska komma en...man får väl hoppas iaf
And just like he said, I coulda told ya MF, the holder of a boulder, Money Folder
jävvlar! fort europa, night train o rainbow faces lät riktikgt riktigt bra. men jag kan ju inte säga att dom andra lät dåligt heller....första skivan sen Promoes senaste som jag köper
Flärtfärs
Bäst i detta avlånga land...på en annan nivå. Är blown away, skall shoppa skiva samma dag den släpps!
Legion=sötast
Låter som samma skit som vanligt!!! Fruitloop borde ställa upp i Fame factory eller Farmen ;jävla bönder. Eller istället för att släppa singel borde gruppen ställa sej på t-centralen och visa arslet, och på så sätt kan alla hippa innerstadskids betala sina gudar för att kyssa deras arsle.
"......fred på jorden ????.."
kom igen, så jävla bra lät det fan inte. Vart är Embees melodiska beats där han blandar in en massa olika instrument och fortfarande får det att låta hett?
Looptroop är Sveriges överlägset bästa grupp och har varit det länge. Ska köpa när den släpps, länge sen jag köpte nåt svenskt..
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
Vill inte förstöra genom att lyssna på några sunkiga snippets, men fett lär det bli.
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
Nu har vi bara fått höra en snippet men...är det bara jag eller har Loop Troop fabriken börjar köra på tomgång? Har samlat mina intryck från loop truppens respektive album: * Alla mixtapes och bootlegs: - otroligt feta * Modern day: - grym * Government Music: - mästerverket * The struggle continues: - fantastiskt bra * Long distance runner: - hm...ok, rätt fet * Solitaria: - ok, sallad days är fet men resten? * Fort Europa: - Loop Troop fabrik på tomgång?
´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸. ><((((º> www.beatheartsblog.com
För det första är AMDCS galet mycket bättre än Goverment Music. Annars så har dem väl mest bytt stil och utvecklats. Inte släppt något dåligt direkt. Nya verkar bättre än Long Distance Runner iaf. Låter som Struggle Continues fast bättre. Och allt det är baserat bara på snippetsen :)
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
Känner att jag nog måsta köpa denna, eller köpa alla deras, för dem är asså verkligen grymma.. samt frondas
Ogillas.. Men jag antar att det passar in i mönstret, tycker att de har blivit lite tråkigare för varje skiva de har släppt sedan MDCS (med soloskivorna inräknade). EmBee's beats låter inte speciellt smutsiga, tycker t.o.m. att det låter lite plastigt stundtals. Rappen verkar tråkig och sångrefrängerna går bort som fan. Verkar tråkigt nog som att jag har köpt min sista skiva de har släppt.. För 4 år sen. Ska inte döma ut den helt förrän jag har lyssnat på hela skivan, men förhoppningarna är låga.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
fyfan vilken skit!
www.myspace.com/melvinjunkyard
YEEEE snart är skivan ute 9 dagar till bara vilket sätt att starta sommarn på
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
Fort Europa, så jävla fet längtan!!!!!!
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
http://www.youtube.com/watch?v=De2YF12n9x0
sooftisch!!! sköna beats!
Shunnar vet........
kan bli mycket fint.. 28 april var det va?
Kristofer, the Hiphoper. I'm on point just like a weightwatcher!
ja har looptroops nya!:D fet som fan!
Jag vet när han ljuger! så fort han rör på munnen