Lyssna in Paragon "Laganda" ny låt @ hemmalaget.nu
Lyssna in nya låten "Laganda" med Paragon - första smakprovet från kommande nya albumet "Löftet"- på www.hemmalaget.nu !
det tyngsta jag hört på länge!
Relalalaxa.
Fett nice!!!!!
Rush Got Talent
Paragon är fan en av Sveriges tajtaste!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vem av dom är paragon... är det den mörkhyade eller... jag tycker haffa beatet är nice.. kaah kickar prince early 80´s
www.alexanderadiels.com www.soundcloud.com/alexanderadiels
hahah de e fille o ice , paragon e han brevid
Relalalaxa.
ja men det är ju han jag menar.... alltså inte jättemörk men han är ju inte whiteboy direkt...
Men man hör det på honom när han kör att han inte är vit så...
Alex-Adiels P19 Du verkar ha missat hur laget rullar upp nu inte bra!
nej nej jag lyssnar på den nu ... ellr va menar du? Har du nånting att haffa nånting som flaffar.... du ser hur laget rullar upp nu ... aaa han är italienare eller? Fonzarelli gonzarelli ...
Har fan inget grepp om dom svenska i sverige.. har inte koll på vilka som är vilka och så
Paragon e svensk det är han som är ensam med en vit jacka på sin bild. Ison och fille är den svarta snubben med fleece tröjja och korta latinon med bombarjackan.
Okej.. men svensk alltså alla tre är ju svenska?
Nja ... men alla tre är ju svenska..... jag kan inte säkert veta om ison är svensk medborgare men who kers.... du mena att paragon är whiteboy... det är lugnt du kan säga det... i hip hop är det inget illa menat.
Klart jag är men fan har det med paragon att göra...... vi måste hålla oss till ämnet, ämnet är om hans nya raplåt....
Grym låt! Skönt att det finns några i sverige som vågar göra grejjer för kluben :). .
"Knock off the hippie shit, strap on a helmet, and start shooting. This is Malibu, Emily, I want you to storm that beach like it's fuckin' Normandie!" - Ari Gold
Riktigt skit bra!...som vanligt. Paragon är utan tvekan sveriges bästa rappare enligt min mening. säger som Apu, skönt att det finns några i sverige som vågar göra grejjer för kluben. väntar som fan på skivan!
http://soundcloud.com/skv18
nu ere bara upp till dj's att våga spela den på klubben
ya hörd mä!
Paragon är whitey från topp till tå, men han är en Sveriges tightaste! Hans mix-CD var grym, har väntat på hans album länge nu...kom igen Paragon - kasta lite mer pärlor åt svinen nu! :)
"stora artister i USA nu för tiden är inget man vill prodda direkt" <--- generisk 16-åring i producentforumet låter oss ta del av hans tankar
Sant.. jag såg en video med honom nu kommer jag på... fan han verkar ha växt upp lite halvtaskigt ändå... kul att det går bra för honom nu i alla fall.... inget fel med att bo i ett ghetto, jag gör det, elle ghetto i sverige är det ju inga ghetton direkt.... men som i videon verkar han mer eller mindre ha skildrat livet då han mest verkade hänga på gatan dagarna i ända... hålla på med hasch och grejer... Skönt att det går bra för honom nu i alla fall så han kommer upp sig i livet!
Föll mig verkligen inte i smaken. Gillar inte MTV-soundet. Tråkigt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Alex-Adiels P19 du e kunglig..fett roliii!!!
Fett grym låt! Check it out!!
now that's gangsta :D tung låt förövrigt! prinsen av huvudstan har gjort det igen
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."
ööööööööööööööööööööh...!?? fan ska man ha för spelare att lyssna då?
michel rocwell
ya hörd mä!
Jag vill se musikvideo till det här asså! Jag ser mycket skum, nakna tjejer och paragon som sitter på en stor tron! och sen sitter alla i finkläder på en stor restaurang och äter kaviar och dricker skumpa.
Prinsen: haha det hade varit nice!!
Fy fan vad bra han är GON! Han måste vara Svergies tajtaste. Längtar som fan till släppet!
Helt galen låt, aldrig hört nått galnare på svenska.. vilken jävla bänger asså! Löftet lär bli sjukt tung!
kommer skiten på 12"?
volvomuzikk
lyssnar fortfarande...
lär vara nåt av det tyngsta som släppts på år och dagar.. nice!
THE SWEDISH MIXTAPE CARTEL http://www.twitter.com/djcrona http://www.facebook.com/djcrona
Oj oj oj, tunga grejer! Paragggoooon slår igenom!
E DET BARA JAG SOM TYCKER DET LÅTER LEANBACK?
Jajjemän.
mer klubb-shit! jävligt softisch,....han har ju gjort klubb-grejer jämt! men MÅNGA som spelade.... nu är det fan dags asså..... svensk hiphop måste få en ny 98-99-hype! Hype up!
PAIN IS TEMPORARY, GLORY IS FOR EVER !
Hörde att han var på väg ut med en klubblåt och det blev nice som fan. BIGUP! Blir lätt ett köp
Tung track! Som sagt: "Släng upp en påse fuffens"... ...och ha en påse muffins till hands. Peace
den e tung kan inte säga nåt annat
Fy fan va bra...
softish! Big up till para!
Heavy tjie!
Den e riktigt nice, och den är riktigt nice live också. Hoppas den spelar på klubbar runt om i landet, det är Gon värd!
...så jag sa, Vem ere? Shahab!