I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Aktuell Whoa-MP3: Ayesha f. Jhon-Po - Trata Mal

Svensk Hiphop - Audio & Video

Redaktionschef

2004-07-01 10:03

Aktuell Whoa-MP3: Ayesha f. Jhon-Po - Trata Mal

Ring ring ring ha ha hey hey!! Nu bjuder vi på en ny låt igen!

Ayesha f. Jhon-Po - Trata Mal

Det här är orginalversionen av "Trata Mal" från Ayeshas kritikerrosade debutalbum "Jade Fever" som finns i butik nu. Låten är producerad av Moonshine och den gästas av Jhon-Po från Tristes Tigres . För mer info och snippets från albumet kolla www.k-werks.com

Låten hittas på startsidan som vanligt! Enjoy!

peace out,

Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2004-07-01 12:37

Det är aight, men inte mer.
It's all alright!<br>

2004-07-01 12:41
Lät lite för mycket Professor P över det hela, fast lite mer maskulint, konstigt nog. Gillar inte reffen och det känns hackigt ibland, annar ok. Inte bland de bättre Whoa-mp3orna som jag hört..
norman bates behemot
bubba fett alfred bello
arthur's detour azazello

2004-07-01 13:38
den är okey, men inget jag sitter och diggar till.

2004-07-01 18:14
I andra versen försöker hon göra Spansk reage?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-07-01 19:32
fy fan den här låten skulle man höra typ afu ra på eller nått sånt de skulle vara galet nice, nu låter den inte bra bara som nån försöker men inte kan lixom!
thundercooperfuckinbird

Redaktionschef

2004-07-02 00:31
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen?
Det är endast tillåtet att skicka ett inlägg om du har något konstruktivt och meningsfullt att tillföra en diskussion. Postar du endast korta, intetsägande kommentarer i stil med "hahaha", "idiot", "suger ju!", "soft" så kommer dina inlägg att tas bort. Det är inte mycket krävt från vår sida att du försöker att skriva några rader om varför du tycker som du gör. Genom motiverade åsikter så skapas ett bättre klimat för samtliga användare i tråden och den blir givetvis också mer välkomnande och intressant. Bryter du medvetet mot regeln upprepade gånger kommer du att varnas och i värsta fall att stängas av från Whoa. Självklart finns det undantag till alla regler, och det kan gälla t.ex. enkäter.

peace out,

2004-07-02 01:03
näe det här diggades inte, flowet var helt i otakt och att det var lättare och höra en full 50 cent gjorde inte saken bättre.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-07-02 18:40
Tyckte låten var rätt skön... Bättre än allt jag hört på whoa. Jag pissar på om hon har multies. Hon har rytm. Det är viktigast. Det är min åsikt.

2004-07-02 19:49
Fan aldrig att jag skulle släppa en mp3 på whoa med tanke på låtsaskritikerkåren som vill tycka till om veckans.

Inget större fel på låten, tilltalade mig inte men jag bryr mig inte om vilka som tycker om den eller ej. Bryr mig mer om varför de inte tycker om låten eller liknande. Det är bara för lätt att hata och släppa en enkel "det här gillade jag inte" därför borde många rycka upp sig och lägga ner mer tid på sina inlägg. Tommt hat som inte ger artisten eller någon som lyssnar på låten någonting.

men det är väl ingen som kommer orka läsa det här "långa" inlägget ändå utan skriva vidare att just DOM inte tycker om låten.

S.C. - Ferdinand - [email protected] -

2004-07-04 09:34
fan va dåligt...nuff said

2004-07-06 12:56
Ledsen men det här kommer aldrig att fungera.
HON GÖR FÖR HELVETE REKLAM I LÅTEN!!!! Okej att säga åt folk att checka skivan, men vafan ett jävla infoblad.

Ayesha är ingen bra rappare, hon har långt kvar till "makin money". Vet inte vem som pushar henne så mycket för det är hon som får ta smällen sen när hon inte lyckas. Hon saknar en bra delivery, ett stort ordförrod, ett felfritt uttal, dock gillar jag hennes röst. Hade hon haft duktiga ghostwriters hade hon kunnat göra en Foxy Brown. Just nu känns det bara som slöseri med cd-skivor att ge ut ett album. Det här har inget att göra med att Ayesha råkar vara kvinna men till och med där har jag svårt att höja på ögonbrynen för vi har kvinnliga rappare som heter Emilia och Heli t ex, som är ljusår bättre än Ayesha. Produktionen är bra btw, men just nu oxå det enda.
http://www.myspace.com/dirtydonline
Redaktionschef

2004-07-06 16:55
Emilia har iofs inte särkilt bra delivery heller?

peace out,