Sebbe har utvecklats något enormt och då när det handlar om delivery och att bygga låtar... Jag saknar fuck aina lite också men mkt som väger upp här... De motbevisade alla och har nu 5 sidor i DN, allt Sebbe har släppt sen sin detox har i princip varit bra. Som jag skrivit tidigare så krävs det mer skills att bära upp en simpel text än en avancerad och det är något som Staxx utvecklat enormt. De har alltid haft hatare och det är halva charmen, bara Sebbes persona verkar sticka i ögonen så enormt på vissa, men de lär traska på där dom är... Absolut finns det folk med bättre flyt och texter men väldigt få som visat så mkt driv och glöd och hjärta i texterna den sista tiden. Nu har Sebbe alltid haft en väldigt bra och speciell promotion-grupp som bidragit till framgången på ett avgörande sätt, första spelningen förband till Ice Cube... Men så är det i musikbranchen, det krävs ju en typ av skill för att knyta kontakter och att omge sig med folk som får skiten att gå frammått. Den där kompromisslösa jag är bäst fuck alla approachen är nått som vi inte är bortskämda med. Bästa spåret: "Håll käften"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.