I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Behöver du hjälp med Professionell mixning/mastering?

Svensk Hiphop - Allmänt

   

2011-12-22 14:48

Behöver du hjälp med Professionell mixning/mastering?

Hej

Ett par av er känner förmodligen till mig och min musik,
Går direkt till poängen här, behöver du hjälp med grym mixning så erbjuder jag det öppet för alla oavsett vem du är.
-Vad som bestämmer mitt pris är utefter hur lång tid jag tror ditt projekt kommer ta för mig, då kommer du få ett fast pris av mig direkt, visar det sig att det är ett väldigt jobbigt/rörigt projekt att mixa så tar det längre tid för mig = att jag plussar på lite mer på fakturan.
-Jag mixar både beat och vocals + master eller bara 1 av de tre om du så vill.

-Behöver du enbart mastering så kommer jag innan jag mastrar att komma med tips på hur du kan göra din låt så effektiv som möjligt innan mastern, det finns vissa regler för hur en master bör låta och i en hel del fall är det ofta mixen som gör att hela låten faller, där kommer jag in och ger dig feedback så du kan rätta till det innan jag lägger en master på det.

Då jag driver en verksamhet av de här tjänsterna kommer betalningar skötas via fakturor jag skickar ut, och pga oklarheter och dispyter från tidigare mixjobb jag gjort måste jag gå ut redan här med att priset som vi diskuterar ihop är alltid exklusive moms så det det blir altså:
pris(100%)+moms(25%)=125%

...Det var nog allt tror jag, du kan nå mig här, men då jag inte är speciellt aktiv på whoa.nu så föreslår jag att du drar ett mail till [email protected] om du vill ha ett snabbare svar.

Exempel på mixar och masters jag står för:




Hade grymt, go' jul

/prclmr