Nya Testamentet vol. 2
På fredag släpper jag mitt mixtape Nya Testamentet vol. 2 som är uppföljaren till Nya Testamentet vol.1 som släpptes gratis i början på 2009. Skivan släpps endast i fyskisk upplaga och beställa skivan gör ni enklast genom att kontakta mig här på whoa. Och så här ser låtlistan ut:
1. Intro 2. Critical - A Good Thing feat. Chong Yoshi (FR) (Prod.Dj Connect) Cuts av DJ Irie 3. MC KiKo - Everyday Is The Same Remix (Prod.Dirty D) 4. Pap - Förklara Det (Prod.Icetail) 5. Cell Mates - Politisk Korruption (Prod.Bergan) 6. Vero - Bmw 08 (Prod.S.o.S) 7. Toby Zaiboot - Aldrig Mer Feat.ZooSamurai (Prod.TZ Beats) 8. Marke & Bobbo - När Vi Träffas Feat. Tina Korsbacken (Prod.Dirty D) 9. Trainspotters - Fan First Remix (Prod.Bergan) Cuts av Chefen 10. Pato - Vet Hur Du Mår (Prod.Pablo Paz) 11. Tay - En Dag (Prod.Icetail) 12. Vito Eme - Burn Dem Out Feat. Ricky Benz (Prod.Bergan) 13. Dirty D - Inte Som Er Andra (Prod.Dirty D) 14. K-Sluggah - Verbal Lusing (Prod & cuts av Vic från BreddaVibez) 15. Sabotage - Fäller En Tår Feat. Andre Matiejc 16. Ph1 - Leaving Them With Holes (Prod.Dirty D) 17. N3verso - La Paga (Prod. Bergan) 18. MC KiKo - Serious As Kance (Prod.Dirty D) 19. Tax - Television (Prod.Lilleman) 20. Julian - 15 År (Prod.Bergan) 21. Jeff - Y´all Should Know (Prod.Beatg33kz) 22 Im Still Standin Here, Aint I - All I Really Want(Prod.Spydah)
Bonusspår: 23.Pap - Horisont (Prod.Bergan) 24. Simon - Livet Feat. Öris, Marke & George Kaplan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|