I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Äggstockfestivalen söker hiphop band!

Svensk Hiphop - Allmänt

   

2011-05-23 21:30

Äggstockfestivalen söker hiphop band!

Hej
Mitt namn är Markus Sjöqvist och jag jobbar som fritidsledare i Mantorp. Jag håller på att starta upp en lokalbandsfestival i Mjölby som skall gå av stapeln den 13 augusti i Hagaparken vid namn Äggstockfestivalen. Festivalen har funnits sedan 1992 i Karlshamn i blekinge kommun (www.aggstock.com). Vi kommer nu starta uppe en ny avdelning i Mjölby och skall finnas både i Mjölby & Karlshamn med samma speldatum. Äggstockfestivalen blev under 2006 utnämnd till "Sveriges största lokalbandsfestival" av gratistidningen Metro. Festivalen riktar sig enbart till demoband och lokalband runt om i Sverige och vi satsar stenhårt på att ni ska få komma ut och höras mer i vårt avlånga land. Vi söker 1-2 hiphop band som kan komma och spela hos oss, finns ni här? Maila mig info och någon länk till låtar.

Hör av er med svar så fort ni kan. Ni kan under tiden läsa lite vår sida www.aggstock.com (dock är endast Karlshamns sektionen uppe än så länge).

Mvh
Markus Sjöqvist
[email protected]