Fett! Finns guldkorn uppe på sidan nu å jag är korkad på å hitta eller? Jamenfan, det stör mig som fan att liksom behöva lita på internet, i många fall är det väl bättre att än att lita på nån radioproducent, men det sugiga är att på nätet är det liksom, den med flest kompisar å flest konton som vinner litegrann. Jag är nog lite skruttig på å leta också. Saknar den radiogrejen också att man måste lyssna på låtar andra valt å på nåt sätt tvingas insupa å försöka förstå den personens musikval. Nu känns det lite; aha nu skriver många på facebook om det här, nu är det ett färdigkopierat utskick från artisten själv, men fan va fett att så många rekomenderar. Blir väldigt mycket vem har mest kompisar. men det som stör mest är att det inte sätts in i nån kontext, sitter en polare framför en å spelar upp en fet gangstarrlåt får man ju med lite "ja fan va jag minns när den här kom, gangstarr moment of truth å skillz va så jävla feta låtar" osv. Du droppar det in tusen länkar i ens inkorg om nåt man aldrig hört talas om å aldrig kommer höra talas om igen. Men fan, jag är nog rätt weak på internet liksom. Tycker alltid man hamnar fel när man klickar hehe. Men fan, ruttet om radio dör tycker jag. Folk som sitter å sänder live å jockar grymma låtar är jävligt hett. Men vadå, du som lyssnare, sitter du å finkammar nätet eller har du något knep? Förutom järnkoll då.
Ridå