För att kunna uppskatta/förstå detta måste man ha nån typ av kunskap eller intresse för rnb och soul musik vilket 90% av trogna Afasi supoprtrar saknar. Detta var en rolig och kreativ experiment som bara visar hur mångsidig killen är, det är säkert bara på skoj. Afasi har redan ägnat mer än 10 år av sitt liv åt hiphop och skämtbort oss lyssnare med mycket bra skit. Lyckas han med det här också så borde vi bara bli glada för hans skull. Ps. När Snook kom ut var det mycket snack om att de inte var hiphop, nu när de faktiskt gör pop musik klagar folk också. WTF!!!
ich lebe fur hiphop
Hangaround
2011-05-05 16:27
Några andra band & artister med namn i singular, bestämd form förutom Ansiktet är: Vapnet, Parken, Hajen, Psykakuten, Nordpolen, Raketen, Handen, Bruket, Familjen, Juvelen, Djuret, Maskinen, Hästpojken, Makthaverskan, Invasionen, Avtalet, Kriget, Navet... Okej, sparkar in en öppen dörr här. Men det är roligt, och relativt OT.
Som snookarna ungefär, fast sämre.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"hatare kan fortsätta hata, vi garvar åt er"
Skivsamlare
2011-05-06 10:21
Fast jag hatar inte för att han gör något annorlunda, jag hatar för att jag uppriktigt tycker det är riktigt jävla dåligt. Och jag hade gjort det vem det än var, om det lät så här.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Tycker låten är överfet. Nodout!
Highfive anyone, anyone?
nä fy fan.. för ett litet tag sen skrev jag till Afasi på hans facebook, mest på skämt "bara DU inte också snear ut och börjar göra pop music som snook grabbarna gjorde HAHA".... så blev det så nu också. lolz
Fast jag hatar inte för att han gör något annorlunda, jag hatar för att jag uppriktigt tycker det är riktigt jävla dåligt. Och jag hade gjort det vem det än var, om det lät så här.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
GROOV-E P22 Haha, okej! Han har dragit in löjliga pengar på Maskinen kan jag lova!
Låter som The-Dream, rätt fett faktiskt
¨Cause when you try hard, is when you die hard¨ - Kanye West
Redaktionen
2011-05-11 11:42
denna gick ju fan inte o lyssna på... fick inte afasi tillräckligt med fjortishype förra sommaren med "jobb"? orka lägga energi på sånt här när man är sveriges kanske bästa rappare.
namaste
Moderator
2011-05-11 11:45
Jag gillar fan bara den här mer och mer!
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Många människor (Jag är en utav dem) är rädda för utveckling.. vad som är hiphop och inte. Heey! 2011 är dessutom ett ypperligt tillfäll e för alla "real" rappare här, att själva göra den där "real" hiphopen! Det tänker jag göra. Och en massa annan musik också. Musik som musik.. EPMD for life ;) Kärlek
Rappat skitlänge.
Från Motorisk Afasi till detta... Han kan inte bestämma sig.
"Rap ain't shit if it ain't real kid"- Lord Finesse
Tror inte man bemödar sig med att göra en video med cameo's från Mange Schmidt , Thomas Rusiak , Magnus Carlsson , Peter Jöback och Musse Hasselvall för ett "ploj" projekt. Nej detta är nog något varakigt.
MUSSE!!! :D Diggar låten ännu mer hehe
At the gates of Eternity...
Tydligen så var det ju tänkt som en ploj-grej från början men eftersom X fått sådant fint mottagande så ska de nu spela in en skiva.
Toastare
2011-06-22 17:24
Like på Vikktorius... Och innebörden av ploj... att de driver med en amerikanska RnB grejen på svenska.. det blir ju automatiskt cheezy, och samtidigt sjukt bra. Svensk RnB är en winner! Och videon, männen... som om de vore sprungna ur en källa Pripps Blå en midsommar. Bara den grejen att de gör en video och buntar ihop en mängd karlar som gör de flesta av oss tjejer lite varma. Klockrent och roligt.. uppvikta jeans, stickade tröjor, hångel och motljus. Tack!
Jag skyller allt på Emma!
Toastare
2011-06-22 17:26
och de själva nakna i vassen.. Ladies night inna RnB stylee ;)
Jag skyller allt på Emma!
Skivsamlare
2011-06-22 17:48
http://www.alltomstockholm.se/start/article2458720.aos
Låten sög!
The most important single central fact about a free market is that no exchange takes place unless both parties benefit.
hoppas han inte bara lägger ner rappen så är jag nöjd.
Video ute nu. Den är fet.
Smått komiskt att alla tre numera verkar sadlat om och lämnat rappen bakom sig.
han gör sig bättre på sång än rap