P3 Guld 2010 Årets Hiphop/Soul Vem Vinner?
Mohammed Ali, Stor, Lorentz o Martin, Näääk och Promoe är nominerade till P3 Guld Kategori Årets Hiphop/Soul Vem tror ni vinner??
Hoppas Näääk men Promoe vinner
Jag hoppas att ni vinner men fruktar att Svennebananen vinner.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
lorentz & marty såklart.
FUCK A BLOG DAWG CAUSE ONE DAY WE GON MEET
Pest eller kolera, under pistolhot hade jag övervägt att lägga en röst på Mohammed Ali.
"Vill man träffa folk, då ska man gå med i en skytteklubb"
Rätt svårt, jag måste säga att jag tycker nästan alla är värda priset! När går det? (orkar inte kolla upp det själv). Jag är rätt säker på att lorentz&sakarias vinner faktiskt, men skulle bli glad om stor fick det.
Promoe vinner ;P
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Vet inte vem som vinner, men hoppas mohammed ali, dem enda av dem nominerade som jag kan lyssna på och inte stänga av. Promoe brukade va fet, men känns som han tappat det nu.
Producent
2009-12-04 12:48
lustigt att det fortfarande heter årets hiphop/SOUL när ingen soul är nominerad
det är stor som ska plocka hem det här.
stor eller mohammed ali hoppas iaf jag på, men jag tycker alla har gjort bra ifrån sig.
Its not random that the? rappers in the 90's first were big(BIG L,BIG PUN,NOTORIOUS B.I.G)and the rappers nowadays are little(lil wayne.lil jon,lil boosie)
Säg mig VART finns soulen i dessa artister? Det är som att nominera Basshunter till årets Jazz! Va fan händer liksom..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Stor eller Mohammed Ali borde självklart vinna, men skulle vara roligast om Näääkish fick priset. Haha, tänk er när han glider upp på scenen lite lullig sådär. Skulle va sjukt kul :D
Dom borde dela upp kategorierna, en hiphop och en soul. Stor, Mohammed ali och nääk. Vem som hellst av dom, lika värda allihopa!
Can't break necks in boxes
tror lorentz & marty vinner för att de har blivit så hypade. Annars blir det Promoe, men jag hoppas på NÄÄÄKen!
Tycker att Beldina borde varit nominerad. Duktig och fräsch musik. Mohammed Ali eller Promoe! Undrar hur folk reagerar om Lorentz & M.Sakarias vinner....
http://www.johnlemon.se - varje dag
p3 guld är väl alltid lite extra lurigt. Ison & Fille gick ju t.ex. otippat in och vann 2003(?). Så Mohammed Ali kan ligga bra till, vilket vore kul. Eller har de börjat köra med röstning?
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/
De borde ha en SMS röstning med. Lite skoj och se vilka som röstar mest då.
Promoe... Easy!
Highfive anyone, anyone?
STOR VANN! Grattis till hela ayla klicken och tsb! BIG UP
Redaktionschef
2010-01-19 21:58
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Jag var helt säker på att Promoe skulle ta hem det. Riktigt kul överraskning alltså. Grattis Stor!
Trassla inte till saken genom att komma dragande med fakta.
Feeeettt!!! Nya skolans ledare!
Grattis Stor! :) Välförtjänat
Galet! Blev sjukt glad när jag kollade. Helt klart rätt.. GRATTIS!
så nice att Stor vann! slår från underläge, nya skolans ledare! BRrrap! Grattis!
här är klippet för er som inte sett redan:
stort grattis till Stor Nu är det Manifest galan kvar där båda Mohammed Ali och Stor är nominerade braack Ayla 2010!!!
Har killen i gula brallor skitit på sig eller försökte han göra en originell wiggerparodi?