I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Låten i början på hiphopbönder?

Svensk Hiphop - Allmänt

2009-11-04 21:23

Låten i början på hiphopbönder?

Har sökt runt som fan. Har velat ha den låten i många år nu.
Så är det nån som vet om det bara är ett intro till låten eller om hela låten finns nånstans? Fet låter den iaf

2009-11-05 06:27
nån gammal ayolåt. han hade en del såna som aldrig fick se dagsljus

2009-11-05 14:15
har hört en del gamla ayolåtar på engelska. men den har jag aldrig hört? den finns inte nånstans eller? du vet inte vad den heter?

2009-11-05 14:28
Han släppte en hel del 12:or på engelska som var ganska bra innan den hemska plattan Föder nått nytt kom ut. Hiphop Bönder 12:an (som jag själv äger) finns på Coulisse nu om du vill köpa den.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-05 17:40
den låten finns tyvärr inte på 12an ,hiphopbönder börjar med att telefonen ringer.
Svensk&Utländsk Hiphop På Vinyl:
WWW.COULISSE.SE

2009-12-01 17:07
Synd att Ayos plattor inte slapptes, han borjade ju sin karriar med Broadcaster D. De spelade in projektet One Eye Cue=Wizdom. Ngn singel slapptes men inte mer an sa, tyvarr. Jag minns ngn lat om ngn kung som hade ett antirasistiskt budskap. Den kom ut ngn pa 90 talet. Hursom, sa stack Ayo nog vidare till Breakin Bread dar han slappte tva tunga eps: ormarna/fetaste texten/den har gar ut och en pa engelska. Bada var riktigt raa. Under Hip Hop bonder perioden maste han ha spelat in en mangd med latar med Rigo Rod och Tito (Pench F). Slutligen sa skulle han ju droppa sin fullangdare som finns att ladda ned pa natet. Minns inte namnet men den ar ratt grym.