Ametist - http://www.ametistazordegan.com
Tigger utrustning och bär namnet "K.R.A.C.K United"... börjar ju bra!
va?
Hur fan tänkte han med namnet?
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
väldigt osmakligt namn. skulle vara roligt kanske på en skolturnering eller dylikt. men ett seriöst lag som heter så, då finns det seriösare lag man kan sponsra.
((MAAD))
KRACK kanske står för nåt, maybe Ken Ring And the Crack Kids höhö
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Hej,
Ken är med på telefon från Kenya i Kärleksattacken denna fredag efter 15 och berättar om vad han gör i Kenya, hur han har det, planerna, och allt om laget K.R.A.C.K UNITED.
Fredag 6/11 alltså, lyssna genom sändningsbanner här eller genom hemsidan direkt (knappen lyssna direkt).
En kärleksattack på svensk hiphop
KRACK kanske står för nåt, maybe Ken Ring And the Crack Kids höhö HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
KRACK kanske står för nåt, maybe Ken Ring And the Crack Kids höhö AHAHAHAHAHAHAHAHHA jag dör!!!! hur faaaaaaan tänkte han med namnet HAHAHAHAHA
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Hur dum i huvudet är Ken egentligen?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
FreddeE: Av allt att döma, väldigt! Ametist F29: Du är min nya idol sedan jag hörde rykten, på staden, om att du ska vara programledare för musikhjälpen. Grattis till dig och svensk hiphops framtid.
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/
Producent
2009-11-03 21:34
ken är skön. Just för att han får shunar att ifrågasätta allt han gör. Hoppas K.R.A.C.K United vinner nån turnering eller nåt. Hade gärna burit en tröja med deras logo, mohaha.
Level 8 Studio - www.level8studio.se Norra Botkyrka - Svensk rap's födelseplats!
Producent
2009-11-03 22:10
vad fan har det med svensk hiphop att göra? dumma jävel
fyfan va ken ring e blåst i huvet alltså :D
Konstigt P21 Ken är en svensk rappare/MC. Allt som Ken gör har med svensk hiphop att göra, om det sedan är viktigt är en annan sak. T.ex: "Ken ring dricker ett glas vatten". Inte viktigt, men det har fortfarande med hiphop att göra. Och vem är du att kalla Ametist en dum jävel? Hon har gjort mer för svensk hiphop under de 3? åren hon har haft sitt program än vad du troligtvis har gjort under hela dit liv. Angående fotbollslaget så skulle K.R.A.C.K united vara ett roligt namn för ett korplag.. kanske, men inget namn om han vill vara seriös.
Producent
2009-11-04 16:47
hur många antar att han vill vara seriös med ett fotbollslag?
Level 8 Studio - www.level8studio.se Norra Botkyrka - Svensk rap's födelseplats!
jävla töntar som gnäller assså... tycker k.r.a.c.k united låter pheet :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
change P25: Efter att ha sett hans filmklipp är det inte troligt att han är seriös, eller att han håller igång särskilt länge. Vilket är extra trist för kidsen. Men vi får hoppas att jag har fel.
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/
Producent
2009-11-04 20:43
aight. ja det vore ju trist för kidsen faktiskt. dom tar förhoppningsvis inte detta lika allvarligt som svenska tangentbordshaters..
Med tanke på vad många barn går igenom i kenya så är det typ som att döpa laget till HIV, känns ju bara som ett hån
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
men å andra sidan gör han ju faktist något bör barnen
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
KRACK kanske står för nåt, maybe Ken Ring And the Crack Kids höhö Hahaha :D
Beat the odds like an abusive freak show owner
tungt ken!
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
tung du e ken lycka till med laget!
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
spokie P20 laget heter val inte HIV ??
näe men principen är den samma
Det står för namnen i hans familj. Kelian, Rebecca, Angel, Camilla, Ken.
Mmm, jag kallar ingen horunge men ibland är man bra jävla sugen, till saken pool: "tigger utrustning"? ******** Get real, för vilket "bistånd" får du se en grabb rocka ett par fotbollsskor, förmodligen dom bästa han haft i sitt liv. Ett liv som lär vara ganska hårt jämfört med livet i lindome, eller vad fan dom gentrifierade ytterförorterna i göteborg heter. Shit, varför sitter det ens folk på whoa som inte kan relatera till när någon ger någonting tillbaks? "Jooo men laget heter ju k.r.a.c.k united och crack är ju så vitt jag sett på TV knark och då förlorar ju insatsen all kredibilitet" Get the fuck out.
"I wonder if they were like "Oh Fuck Robbie showed up and his nails are painted black and he just got his hair styled like the lead singer of Papa Roach...." "
Producent
2009-11-06 17:16
word. sjukt larvigt att luffare ska spela så jävla pk över ett jävla namn.
spokie P20 HAHAHAHAHAHAHHA Nej.
Skribbles Jo, jag vet nog att dom har det jävligt. Det är ju dock förjävligt att ge ett gäng ungar några par skor och sedan säga att: "Det här är mitt lag." Spelar du allan och tror att crack är tv-fenomen så är det du som är ute och cyklar.
va?
Vilka jävla idioter det finns på whoa... man påminns snabbt varför man slutat hänga här. Nästan varenda en i den här tråden alltså, geez....
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Kontrast P24 och du e en av oss.
pool: I Sverige är crack så gott som ett tv-fenomen ja, i kenya förmodligen inte. Över huvudet? Ja. "Det är ju dock förjävligt att ge ett gäng ungar några par skor och sedan säga att: Det här är mitt lag." Haha, "förjävligt" Vadå är det omoraliskt att ge kidsen lite gear och samtidigt playa lite och lägga upp skiten på en blogg? Han gör det inte för egen vinnings skull, då KANSKE jag skulle förstå att trosorna trasslar till sig men nu, jag fattar fan inte.
"I wonder if they were like "Oh Fuck Robbie showed up and his nails are painted black and he just got his hair styled like the lead singer of Papa Roach...." "
Rätt osäker på om crack är ett problem i kenya. Det är ju inte så värst populärt nånstans förutom i usa och i tv-serier. Dessutom heter laget inte crack utan krack, crack är knark, krack är ljudet en gren gör när den går sönder.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Sött att alla verkar veta hur tufft de har det i Kenya och klagar på den som iaf gör någonting genom att starta ett fotbollslag.
:)
Svaret!
Ken var med på telefon i programmet igår och förklarade det hela med laget, namnet och hans engagemang! live från Kenya och med ett bräkande får i bakgrunden som avbröt oss... men som var där för att enligt Ken
"hugga gräset på fotbollsplanen" in här!
Länk Lyssna på länken: Stämman 6/11
Vi pratar om det, sedan musik, därefter är Ken med på tele.
Jeezes... killen gor en insats och alla huggar han vid halarna?
At the gates of Eternity...
BC99 P26 Folk på det här forumet upphör aldrig att förvåna
Hahaha alla ken ring haters går all-in igen.. Seriöst, vad han än gör så är det alltid något fel på det. Bara patetiskt att se samma namn cirkulera som parasiter i Ken-trådarna varje gång, väx upp. Helt seriöst.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Men om han nu vill bli tagen seriöst, så är det verkligen helt omöjligt att välja ett lite seriösare namn? klart man tänker krack som knark när det är i samma sammanhang som mannen som rulla upp sin första femma vid 6 års ålder osv osv.
Men de flesta läste bara "ken ring" och hoppa in i tråden typ, det som stör mig. Man får väl ta namnet med en nypa salt, hade t.ex Organismen startat nåt liknande med namnet Monsterspliffar United hade alla frågat efter fan-shirts.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
var en riktigt skön interjuv och ett väldigt bra initativ utav ken ring...stort big up!
JKIBMM
fbws En parallell mellan Krack United (crack) och Monsterspliffar United (spliffar, gräs), alltså? Känner hur logiken flödar. Kul att någon gör något för någon, många som är väldigt egoistiska i dagens samhälle så det är najs.
Det är första bokstaven på alla i hans familj typ sa han...
hur orkar så många sitta på ett forum och kommentera ett namn på ett lag? har ni inget bättre för er. seriöst.
bara jag som la märke till att det står såhär under bilden? "Ken Ring och C.R.A.C.K United" haha
Sleep is the cousin of death
CIRKEN ÄR SLUTEN VOL.1 SLÄPPT!