I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Chessurect - The Rasputin Theory (ft. Cruz DurrtyJada, Chipchoppin Order, Menteroja m.fl. - Kommer Snart)

Svensk Hiphop - Allmänt

2009-10-28 01:49

Chessurect - The Rasputin Theory (ft. Cruz DurrtyJada, Chipchoppin Order, Menteroja m.fl. - Kommer Snart)

Såja!
Då var det inte långt kvar tills denna EP/gratisskiva kommer spridas som pesten över Internet! Nu har vi endast ett fåtal låtar att göra klart.

THE RASPUTIN THEORY
...är ett projekt som drog igång på riktigt någon gång i början på året. We've had our ups n downs med tekniska problem osv. Men nu börjar det banimig dra ihop sig till release och det känns jävligt bra.

Skivan kommer att innehålla ca 15 spår varav några av dessa kommer innehålla gäster som:
NARKIMIC METAZUN & CHEEK ELOHEIM från Chipchoppin Order
CRUZ DURRTYJADA från Guerilla War Tactix
MENTEROJA
MAKIE från The Hassle
THEN
CHINCH33 från Guerilla War Tactix
IALONE
BUSY BOY

- - -

Så för att hypa upp detta en aning så kan vi bara bjuda på vad vi tidigare gett er (vilket i sin tur är ganska mycket, ändå!). Vissa av er kanske har missat det, då blir det en uppdatering. Och för er som redan hört grejorna så är det bara att get jiggy wit it!

Enjoy!

HTTP://MYSPACE.COM/CHESSURECT
HTTP://MYSPACE.COM/DRESSYOURSELF
HTTP://MYSPACE.COM/MOKVURBAN

SPEAK FREALY!

(Inlägget ändrat av Rallare 2009-10-28 20:07:29)

(Inlägget ändrat av greggan 2009-10-29 00:11:25)

mok vurban

2009-10-28 01:51
Feta jävla gäster!! längtar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-10-28 01:58
Blytung EP! Den kommer ju pumpas lite överallt, hela tiden vid droppet.

peace.
Babylon dem thief my herb.

2009-10-28 02:37
Bör kanske tilläggas att detta är våran absoluta debut som Chessurect. Men det bör inte ha någon betydelse. Prepaaare ppl!

gnite.
mok vurban

2009-10-28 20:30
Om allt går som planerat så kommer skivan att droppas på Spotify också!
mok vurban

2009-10-28 20:57
Ser fram emot de här som fan!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-10-29 12:43
Kul! Sprid ordet folks
mok vurban

2009-10-31 17:04
The Rasputin Theory är hur fett som helst av det jag hört. Känns grymt att jag finns med och representerar Guerilla War Tactix & Chessurect på detta underjordiska släpp. Conspiracy music til death. Lets kill off the population like the swine vaccine with this! Peace till Chessurect de två fetaste producenterna jag känner. Guerilla
GUERILLA WAR TACTIX - BLACK MASS RITUAL - HUMAN GENOCIDE PROCESS - www.myspace.com/GuerillaWarTactix - Album Out Now!

2009-11-08 02:09
Dont die on us
mok vurban

2009-11-08 16:50
The Rasputin Theory - SNIPPETS
Länk till http://www.myspace.com/chessurect
mok vurban

2009-11-08 22:24
Underbart!
Kommer bli sjukt!

2009-11-09 17:39
jag tycker det är verkligen trevligt att man kan fastställa i dagsläget vilka bygger den svenska undergroundscenen. Det blev ganska oklart ett tag och de flesta utan skivkontrakt ville kalla sig underground. Nu ser jag att der är mer och mer bra skit som bubblar under ytan.
Tycker dock att EPn borde släppas i fysisk form också...
Svensk&Utländsk Hiphop På Vinyl:
WWW.COULISSE.SE

2009-11-09 18:30
OsvenskTiger P26

jag tycker det är verkligen trevligt att man kan fastställa i dagsläget vilka bygger den svenska undergroundscenen. Det blev ganska oklart ett tag och de flesta utan skivkontrakt ville kalla sig underground. Nu ser jag att der är mer och mer bra skit som bubblar under ytan.
Tycker dock att EPn borde släppas i fysisk form också...

det önskar vi verkligen också.. Det finns nästan inget annat jag vill än att pressa upp denna på vinyl, ev. CD. Men ingen av oss har någon inkomst som kan täcka såna utgifter. Så det är ju jävligt synd, tyvärr. :(
mok vurban

2009-11-09 19:42
kassetter är det som gäller, även broadcaster d har råd med kassetter! banda över 50 st,beckna svart hand till hand på gatan och kasta in i blastern.
Svensk&Utländsk Hiphop På Vinyl:
WWW.COULISSE.SE

2009-11-09 20:47
Kanske skulle ge sig på det då!
mok vurban

2009-11-13 15:48
Vakna!!!

Glöm inte att lyssna på Guerilla War Tactix som Fokusgäster hos Ametist idag, Fredag den 13. Kl 16.00!!!!!!
mok vurban

2009-11-13 21:15
BOOOM!