SCAB - Skåne Cops Are Bastards
-GRK fi life-
Hangaround
2009-07-13 00:54
stackars lilla ken, givetvis ar han helt oskyldig. skiter i att det kan mycket val vara som han sager, har bara ingen sympati for den snubben.
han snodde pengar från snubben som ägde stället han spela på... och sen när han blir intervjuad av sydsvenskan om "den brutala misshandlen" av polisen så säger han att han bara fått skrapsår, men dom "riktiga skadorna" syns inte... patetisk snubbe
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ken är en jävla idiot. Ganska solklart att han bara snackar skit. Känns ju inte så jävla troligt att 15 poliser bankar på honom allt vad han kan. Vart är bilderna på skadorna?
yeah yeah
Snutar kan vara svin, men finns bra snutar också, försvarar varken Ken eller snutarna men säger bara att det kan vara möjligt att det hänt.
Själv sa han att han tog pengarna eftersom det var hans gage. Man vet väl aldrig.
har hört bad things about the malmoe police, så oskyldiga lär de inte vara. jag tvivlar dock på att Ken är helt oskyldig, så, karma is a bitch : ) Padawon får lätt priset för årets kommentar, "är gangster" . säg nu inte att du var ironisk för då försvinner allt det roliga
Nu vet man väl inte hur sann den här artikeln är, men bottomline is.. blir man förvånad om den är sann? nääe, låter ju inte helt bullshit i mina öron.. låter som att dom gärna skulle gjort det om dom fick chansen
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag betvivlar sanningshalten i det Ken Ring säger, men man får väl hoppas lite ändå...Rättvisa har (eventuellt) skipas
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
när kommer bilderna på skadorna upp?
yeah yeah
Ken är den största hycklaren av alla. Alltid massa snack om att han är så jävla hård och i hans videos har han selektiv valt ut ställen som ser "ghetto" ut för att han ska verka tuffare, men när kartellen dissade honom smög han som en skamsen hund med svansen mellan benen och bad dem snällt att sluta med det. Han är en riktig imagepajas.
Så jävla kul, först gör han massa Fuck The Police låtar där han säger att han knullar sönder dem osv Såklart att snutarna blir sura, och sen gråter han ut i aftonbladet att dem har slagit honom!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
word på sellish
Snuten måste kunna ta skit, och framförallt människor på rätt sätt... men det är inte många grisar som kan det. Snuten ska aldrig möta slagord med våld, endast våld med våld.
Crime Pays, ask the Rothschilds!
Dirty-Dave P27 där har vi ett word ...
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Sellish P13 . Jag säger också fuck the police, de betyder ju inte att jag inte kan få stryk av dom. Ken är i aftonbladet för att få ut lite deg. För det är ju knappast så att han är förkrossad. fan vad ni hetsar upp er, och varför läser ni aftonbladet om det inte är nyheter av denna karaktär ni vill ha.
----------------------------------------------------------------------------
Ken har väl slagit ner ganska mycket folk själv. När ska dom få gråta ut i TV?
rektum
eller hur fan
o shit va alla hatar.. chansen e ju ändå jävligt stor att ken får fett me stryk av snutar eftersom han gör låtar till dom ?
prinsmio
Ken är den största hycklaren av alla. Alltid massa snack om att han är så jävla hård och i hans videos har han selektiv valt ut ställen som ser "ghetto" ut för att han ska verka tuffare haha ärligt mannen vad tror du? klart man ska se till så miljöerna ska passa till musiken? tror du inte alla väljer ut ställen som passar till just den låten dom gör?
Ken har väl slagit ner ganska mycket folk själv. När ska dom få gråta ut i TV? Word!!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
haha ärligt mannen vad tror du? klart man ska se till så miljöerna ska passa till musiken? tror du inte alla väljer ut ställen som passar till just den låten dom gör? Word! Man gör ju knappast en ghetto-låt på Lidingö, liksom.
climbing_seal är ken snut ? jävla skojjare, ska vi tänka sådär så ska hela världen få "gråta ut" isåfall då.. Kul att det här nästan verkar "acceptabelt" för vissa bara för att det handlar om Ken Ring.. Ni skulle starta insamlingskonto för leda och värk om det hände typ Organismen hahah
sånt här händer ju varje dag, nästan tur att det händer någon kändis så det kommer upp på ytan. malmösnuten är ju råttor också, stördaste i sverige, man skulle kunna tro att det är ett gäng tjackade hockeykompisar så som dom är ute och vevar dagarna i ända. ACAB!
-GRK fi life-
PrinsMio, Kartellen säger ju att dom är yrkeskriminella och leds av en som sitter på livstid för typ mord, ken har familj, varför skulle han inte ligga lågt? Har du sett scarface precis eller? Sebbe blev blåst, han borde skämmas istälelt för att hota andras barn
Redaktionen
2009-07-15 07:30
de känns helt offtopic på vissa personers kommentarer
Bra att det kom upp till ytan, poliser tror de kan göra vad de vill med folk, bara för att de är poliser. more power to the people Tror inte han letar efter någons sympati hos folk.
Om det är bara ett skrapp sår som är den synliga skadan kan det inte vara så farligt.. Och "dom stora skaddorna som inte syns" vad menar han skador i skallen eller ? ^^
Och "dom stora skaddorna som inte syns" vad menar han skador i skallen eller ? ^^ Dom kan han ju knappast skylla på polisen, de verkar han ju burit på ett tag.
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Knulla polisen- stå på dig Ken
"Om det är bara ett skrapp sår som är den synliga skadan kan det inte vara så farligt.. Och "dom stora skaddorna som inte syns" vad menar han skador i skallen eller ? ^^ " Det finns ett utbrett och väl beprövat knep att använda telefonkataloger som gör att man kan slå skiten ur nån utan att det blir synligt
ja tror de e sant att dom kränkte han för negerå de visa poliser e så, men ej att 15 st hoppa på han i såfallmåste han ha gjort nåmed där,
JÄVLA SOPA!
jag tror på att han har fått stryk men kanske inte av 15 grisar, jag själv e från gbg, angered hjällbo och jag har sett polisen slå folk många många gånger framför mycket folk, och ingen har kunnat åtala nån polis som var med kolla på poliserna i malö dom e fucking jävla nasist svin sämsta poliser i hela värden inte ba i malmö hela sverige dom e som securitas en hög me idioter o clowner. Fuck Polisenallt o alla omkring dom horungar ja hade inte tvkat o misshandla en polis för en krona släng mej i fängelse o kasta nyckel med nöje
The ReaLDeaL Family HipHop Akademien Göteborg The Original VästKust RockerZ The Choosen one's
Shoot2kill P25 ut och misshandla en mannen
malmö polisen borde dö
if you aint from the ghetto dont come 2 tha fucking ghetto
fbws P20 Nej Ken ar ingen snut. Dar har du en poang faktiskt. Resten av det du pastar har jag dock svart att halla med om. Jag tycker tex inte att misshandel ar acceptabelt och jag skulle heller inte starta nagon insamling till organismen. Du tycker verkligen det ar kul att ta saker helt ur luften och forsoka framsta som sanningar du ar tragisk
Shoot2kill P25 Du har alltså lyckats bli 25 år? imponerande
yeah yeah
haha
Kan inte Ken själv komma och lägga en kommentar? :)
Sellish, han har ju redan skrivit om det i sin blogg.
Shoot2kill P25: Men shiit tiiiig ditt offer. Bete dig istället så slipper du och dina kompisar bli smiskade av polisen.
fyfan va alla är negativa mot malmö polisen, vafan tror ni när ett ställe som Rosengård finns i malmö? Klart som fan dom är på tårna och är aggresiva tillbaks fan, annars hade hela malmö brunnit ner.. jag kunde inte bry mig mindre om det har hänt eller inte
be the change
Longhair, du har ju fan ingen aning om nån verklihet alls. orkar inte ta en polisdiskussion men kamma dig fan. och jackvegas, det finns såna ställen i andra städer också. kamma dig du med
klart det finns, men rosengård är värst, finns du på riktigt? jag har inget hår att kamma.. fjortis.
be the change
Rapparen Ken Ring går i flera låttexter till attack mot polisen och det kan ligga till grund för att han blev misshandlad. Kul att Aftonbladet antar att Ken talar sanning.
Kul att Aftonbladet antar att Ken talar sanning. Kul att scrotum antar att Ken inte talar sanning.