Genius Enis & Prime-Stash - Sounds Outta Molaboratories (Kassett)
Chipchoppin Order presenterar stolt våran beat-kassett "Sounds Outta Molaboratories" av våra beat-makare Genius Enis & Prime-Stash!
Kassetten är släppt orange kassett och är endast tryckt i 100 ex, så den är extremt limited, så hurry up and get this shit!
Allt du behöver göra är att köpa någonting ifrån Coulisse Records , sveriges i särklass tyngsta vinyl-säljare, så får du kassetten gratis på köpet! Nice deal huh? Annars så skicka iväg ett meddelande till mig så hookar jag upp er med ett exemplar för 20 kr och porto!
Om ni vill lyssna hur det låtar så gå antingen till min, Cheek Eloheim's myspace där ni kan lyssna på min låt "Mick Swagger" ifrån tapet, eller Narkimic Metazun's myspace för hans låt "Educated Fools"!
Låtlista:
Sida A(Genius Side): 01. Who Those Guys? 02. Bust Rush 03. Schroom Loom 04. Doom is Soon 05. I Remember When 06. TexTemiz 07. Whuut?! 08. Superb! 09. Science of Creation(Instrumental) 10. GeniusJeannie 11. Educated Fools f/ Narkimic Metazun 12. Prime Hasch
Sida B(Prime Side): 01. Hank's Caboose Intro 02. Gravity Generator 03. Chosen Survivors 04. Ancient Science 05. Another Perception 06. Orange Beams 07. Technology Cults 08. Shit is Drunk 09. Master Minds 10. Repeat 11. Mick Swagger f/ Cheek Eloheim 12. Artifical Gravity 13. See the Advantage 14. Down, Nah 15. Earphones 16. Subterrain Outro
För mer info kolla in http://www.chipchoppin.com
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|