My Best Friend Is My Grind
Haha. hårt
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
hahahahah jävligt bra:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bra gjort, husslehoff! Blev lite nervig när jag såg att dom inte låg uppe. Tack guys!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
HahahahHAHAHAH bilden på Pst/Q var så jävla rolig! :D
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Hahahhahahahahhahahhahahahahhahahah AGGRO!
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Hahahaha, 5 låtar på 5 år! Klockren serie!
Aggro! Knock 'em out the box!
Hehe, han är tillbaka! :D Men inte fan var Ågren så skäggig 99? :P
Redline!
Det här är fan det bästa jag har sett på länge!
Fan va värt hahahaha!
Haha fett!
STOCKHOLM JUMANJI MIXTAPE UTE NU!
hahahahahhaha riktigt jävla bra! big up!
...och det är det som är så fint med whoa!
tummen up! var fett roligt
----------------------
hatten av för aggro , klockrena serier
Lyricist
2009-04-01 19:02
hehe lite roligt
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
Hahahaahahaha! fyfan vad klockrent gillade Tourettes syndrom 2009 mest.
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
ah M. e sjukt lik lol
Hej bror
Ge oss mer Aggro. Skrattar fan nästan mer åt det här än åt "Kalle anka tar syra och tänker på bajs"
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
Hehe den är jvligt skön. (Nej jag behöver ingen uppmaning om att posta på MBFIMG sidan men tack ändå)
haha grymma grejer!
Hannes gör det äkta! Tensta grejen var ju KLOCKREN!
Jag har beats yao! www.soundcloud.com/svenskhiphop
Galet bra Hannes, keep it up!
We want more!!
Ni får vänta, jag har mina riktiga serier på g.
"Mamma, nu gör han dom där ljuden igen..." Aggro for president!
soundcloud.com/brormusk/sets
Aggro, nästa gång jag träffar dig på krogen ska jag bjuda dig på en öl! En bild säger mer än tusen disslåtar!
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.
Haha Lorentz och Sakariaz var underbar.
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
Stukad: Jag såg just en färglagd bild på Lorentz och M.Zakarias där dom slåss mot Stor i h Vader-dräkt! Aggro snälla lägg upp den!
Jag har också hört om stor skissen att han skär av lorentz arm är detta sant vill se?
Peachy och Shurre: En annan dag... den kommer.
peachy F24 haha den måste jag se!
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ