Dogge's Top10-lista av världens bästa rappare!
Jag va precis inne på Pato Pooh's hemsida och där hade han länkat Dogge's Top10-lista av världens bästa rappare (för att Pato Pooh var med). 01. Dogge Doggelito 02. 2pac 03. Biggie 04. 50 Cent 05. Jay-Z 06. Eminem 07. Adam Tensta 08. Lazee 09. Pato Pooh 10. Vanilla Ice Vad tycker ni? Hur bra koll har Dogge på hiphop egentligen? :P
Den där lär ju inte vara seriös? och om den är det är det den värsta musiksmak jag har sett på ett tag!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kan ju inte vara sant
people have hated me, people do hate me, and people will hate me!
Lyricist
2009-03-15 09:57
det värsta e att man sitter och inte vet om det är ett skämt hehe*skrattar osäkert*
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
Jag tror fan att han är seriös! haha
Haha, inte alls mainstream ^^
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
klart det inte är seriöst, så dålig musik kan ingen lyssna på som varit med i gamet sen 94-
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahah han flippar för o göra några b rappare glada
Arlöv 232
det är klart att listan är på allvar
Blunted in stockholm
Nej men jag tror att han är seriös på riktigt. Jag menar han har ju med ett par tunga namn och om han bara skulle driva så skulle han kunna överdriva, ännu mer så att säga haha. Jag menar om han tycker att 50 Cent är den 4e bäste rapparen så är väl inte det så konstigt? Det finns många som tycker att han är världens bästa rappare liksom? Haha jag pallar inte ens!
detta va det sjukaste på länge...
känns som en jävligt konstig lista.. länk?
http://www.myspace.com/akinonline
klart det inte är sant har för mig att han har en lista i tlks portfolio och det är inte den
bränn, bränn, bränn alla män
Hahaha 36 år och hänger på playahead! HAAHAHA
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Om man tittar på listan brevid "Bästa rapparna"-listan så tror jag inte att listan är seriös, nej. Som nån sa, "Mainstream" :)
Hej
niickees - Jag skulle chansa på att han får en slant för det också.
han måste va ironisk, annars tappa jag nyss den pyttelilla respekt jag hade för dogge
Fan mannen, du är fett med ful// Ey, kolla din tand den är fett med gul
Okey låt oss hoppas det. För det där var typ den musik som jag lyssnade på typ då jag var 13 . jag lyssnar fortfarande på bigie och em förstås
Its not random that the? rappers in the 90's first were big(BIG L,BIG PUN,NOTORIOUS B.I.G)and the rappers nowadays are little(lil wayne.lil jon,lil boosie)
vanilla ice!!
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
Producent
2009-03-17 00:36
Precis över vanilla ice! grattis liksom
fejk eller inte, smaken är som baken! om ni inte visste det. musik-smak kommer alltid vara lika delad som femmor.
Alltså 2pac är självklar och eminem är inte så dålig han heller, rästen kan jag dock inte fatta vad dom gör på listan :P
Everythin' needs an opossit like birth vs. death, love vs. hate me vs... your not wourth mentionin' ///C-Dogg's the name
Nä precis, vad fan gör biggie och jay-z på en topp-10 lista............
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
hahaha ja man kan ju undra va biggie gör där....mycket konstigt, däremot är ju fan fifty å vaniljglassen självskrivna på varje lista som ens har något med hiphop att göra, gimme datt true rääp
Im not left wing, or right wing. Im the middle finger.
han måste skojja
Suburban Who?
det spelar väl ingen roll vem eller vilka som är med på listan! är dogges lista seriös eller inte är väl det mest relevanta. vem som helst kan göra en Dogge-profil på en sida. är listan sann eller inte!? det vet vi inte. det finns inget som kan säga att en rappare är bäst eller sämst i världen. man kan inte mäta sånt. smaken är som baken och så är det.
"peace polarn, det här är Simon G, negern i Polisskolan"<br>
den som tror det där är seriöst borde väl inte få skriva mer i trådarna på whoa
jag tänker mest på reklamen..
det är helt ganska självklart att det handlar om ett fejkat PA, det trodde jag alla fatta. Nu vet jag inte vem/vilka som e dummast, Pato Pooh som faktiskt tror att det är Dogges PA och stolt lägger upp skiten på bloggen, eller ni som faktiskt tror att det är dogge.
... eller jag när det framkommer att det faktiskt ÄR dogge. haha!
hahaha! om inte annat är det dagens roligaste tråd!
Call me stupid men jag tror fan att det är äkta. Han har ju ett par riktiga Top10 dudes med så varför inte? Sen så vet vi ju att Adam Tensta, Vanilla Ice osv inte ens är med på Top1000-listan men whatever ;)
music of steels, varför utger han sig för att va äldre än han är. låter rätt konstigt