Organismen - Om gud vill, Vet du info om den ?
Jag har sökt och har inte hittat mycket, varken här eller på hans blogg. Men är de någon som vet lite mer information om släppet? Längtar sjukt! Du kan klicka tillbaks om du ska hata, Hit me some info if ya know :)
Jag är torevi även Miztah T// Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//
14 april har jag hört?
Hej, Träffat Jacob?
widegren1990, vad har du fått det ifrån? Tror inte att något datum är satt, först ska ju bill o bull med öris komma nu i dagarna..
Hade också för mig att inget datum är satt..
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
Jag var på en konsert i somras då har jag för mig att han sa det
Hej, Träffat Jacob?
April är väl iaf fastställt.. har jag för mig. Hoppas iaf! Sen hoppas jag också att plattan släpps i fysisk form.
ska bli nice å höra skivan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja, jag hoppas definitivt att plattan släpps i fysisk form. Har han sagt något om att den bara ska släppas över internet? Senaste plattan jag köpte och höll i handen var "ÄR" med Snook, så det hade varit roligt att äntligen få något nytt i cd-hyllan. Holla
Rappat skitlänge.
så det hade varit roligt att äntligen få något nytt i cd-hyllan. Ja jo, för det har ju inte kommit några andra köpvärda svenska hiphopskivor sen ÄR eller?
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
Ja jo, för det har ju inte kommit några andra köpvärda svenska hiphopskivor sen ÄR eller? Tydligen inte?
Ingen fysisk form såvitt jag vet tyvärr.
Kommer Bill och Bull släppas i fysisk form?
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
Stukad P22 Nej, eller det är ingen som har sagt att den inte kommer släppas fysiskt, men jag har fattat det som att den kommer komma som typ versioner o slugeri typ..
såg att vissa skrev april , och det är korrekt om man ska gå efter vad han lovat iaf. stog och snackade med han i typ november och då sa han att det skulle släppas 2 mixtapes först tror ja sen skivan i april via piratebay.
Aa fan det ska bli riktigt nice ;)
Hej, Träffat Jacob?
Enligt hans blogg spelade han in det sista igår. Det blir 12 spår totalt, och jag antar att skiten ska maxas/mastras sen pushas ut i form av singel etc.. Det lär väl ta 1-2 månader till iaf..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja, sista delen där bli jävligt nice. Eller allt på tub filmen ser skitbra ut : ) Dock så föll inte Bill & Bull mig i smaken, vissa var bra, vissa var långt under hans standar (In my oppinion) Men som sagt, ha denna tråden igång! Kul att få reda på mer tills släppet!
Jävlar du MindKaos , det där var fett.
Videon är ju helt sick. Hoppas att han försöker återskapa PPDSMP-soundet lite.
Vill aldrig klaga på Ågren, typ min gud. Fast fuck, blev riktigt besviken på Bill Och Bull. Hoppas verkligen inte hans solosläpp lutar åt samma håll.. Isåfall Adjö till inspirationen. PEACE
//Crooked//
êuuuh, det där lät faktiskt bra.
right on.
fan youtubeklippet är ju skitgrymt! :) fan vad jag längtar!!! :)
Kråksången, Om Gud vill.. och Relapse på förhoppningsvis ett par månader, fyfan vad nice.
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
Producent
2009-04-10 00:19
Level 8 Studio - www.level8studio.se Norra Botkyrka - Svensk rap's födelseplats!
Ja kråksången med :) Vidéon när ågren kör "Den vita kaninen" i studion är ju seriöst tvärfet! :) peace!
e det svennebanan beatet han kör på sissa versen i videon? remix på g elle
Såg Orgen på scen i Vänersborg i lördags (fick äntligen köpt en monsterspliffar-tisha, ur näven på honom till och med) Och då sade han att första singeln kommer på piratebay nu på onsdag-torsdag, och att plattan släpps på piratebay i maj. Sen snackade han om att kultur ska vara gratis, och att vi alla tillsammans ska pissa på IPRED-lagen. Hur man kastar vatten på något abstrakt vet jag dock inte. Jävligt bra spelning för övrigt, bland annat ropade de ner en snubbe vid namn Jonas från läktarna under hot om att de inte spelade mer om inte han och hans vänner kom ner. Förlåt för OT.
Ja jilar tjåka katter!
Kul, skulle med vilja se ågren live ;( Jafan, läste på bloggen idag att "Den vita kaninen" släpps imorgon Onsdag den 15/4, Både låt och video på piratebay. Fett vad ja längtar, älskar låten som den är när han kör den live i studion i "Mtv off beat".. Han kan inte misslyckas med den! Peace!
Videon kom ju upp här sen igår, men sen togs den bort. Några stycken hann dock se den, men inte jag. Damn!
Producent
2009-04-14 23:58
Man kan mysa lite på denna så länge.. (=
Stressin' how hardcore & real she is, but she was really the realest before she got into showbiz
det kan man verkligen, fan längtar så efter plattan!!
Hej, Träffat Jacob?
Hann se videon, och enligt mig var den sjukt fet. Längtar som bara helsike, stannade uppe till efter 00.00 för att se om allt släpptes på piratebay direkt när dygnet byttes. Så var ej fallet.
Den vita kaninen+video släpptes för en halvtimme sen på piratebay!!
Jag måste säga.. FYFAN VA FETT! Bästa låten hitils in på detta året, denna kommer spelas ut och in, och nu längtar jag enooormt mycket efter plattan! Vad tyckte ni om videon och låten Den vita kaninen ?
Videon var fet, annars inget speciellt, varken textmässigt eller beatet.
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
http://ostenssons.wordpress.com
Organismen - Om Gud vill och vädret tillåter (album, release: mitten av maj) Nu börjar det bli mitten av maj, vart håller han hus?
Organismen - Om Gud vill och vädret tillåter (album, release: mitten av maj) Nu börjar det bli mitten av maj, vart håller han hus? jadu.. det är nu i slutet av maj
4e eller 5e nästa månad kommer en ny låt, skivan ska komma samma månad..
nästa månad sa han på bloggen.. hoppas han håller sig nu, för jag börjar bli riktigt otålig må ja säga! peace!
den som väntar på nåt gott ;)
FiMp06
härligt! längtar som fan (Y)