I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Cerebral Vortex & Erik L - Kitty Kat Kaboodle Ep 2009

Svensk Hiphop - Allmänt

2009-02-04 21:40

Cerebral Vortex & Erik L - Kitty Kat Kaboodle Ep 2009

Erik L från Supersci har släppt en ny Ep med Cerebral Vortex. Riktigt bra faktiskt, köpte mitt ex på Snickars i Sthlm i helgen.

Mer info + låtlista - Klicka Här

Lyssna på låtarna Här

Peace!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-02-04 21:46
Ifall nån utanför Sthlm ska beställa så kan man köpa den billigare på HHV och frakten på HHV går på 6-7 euro. Samtidigt kan man passa på att handla annat också :) Hoppas även att Recordmania och Coulisse får in den så småningom ifall man vill beställa därifrån. Även Supersci lär få in den i shoppen på deras hemsida. Länk till Supersci's hemsida - Klicka här/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Groupie

2009-02-05 22:09
Fick hem mitt ex idag och det är fan da bomb :)

Brace yourself för vad Erik L håller på att koka ihop!
Den här veckan började bra sa han som blev hängd på måndagen.

2009-02-05 22:17
Hehe, sjukt att folk sover på detta släpp. Flyphonic och Embee är bäst i Sverige på att göra beats. Deras meriter talar för sig själv. Väntar bara på en ny platta med Supersci nu, lär vara galet bra.

2009-02-05 23:18
Kul med svenska artister som fortfarande släpper vinyl :) får hooka när jag har cash!

2009-02-06 09:04
Erik for landshövding.

2009-02-06 10:38
Hade helt missat denna, blir till att köpa !

2009-02-09 21:56
Big Up till Erik L

2009-02-16 17:24
Cerebral Vortex är från Texas!
www.2faced1.com

2009-02-23 14:08
Kul att ni gillar EP:n, fortsätt att supporta genom att köpa skivan så vi kan fortsätta släppa grejer på vinyl! Många frågar mig när nästa Supersci släpp kommer. Arbetet med nya albumet pågår, beatsen finns där redan. Arka och Noun har haft lite andra projekt att stå i + att de gästat på många låtar. .. Så är det med det. Möjligt att det kommer ett annat Supersci släpp innan albumet..där en video inkluderas.

Innan det så kommer en Supersci låt + en låt med Noun(Supersci) att finnas med på ett album jag gjort på distans med Detroit producenten/rapparen Illingsworth, titeln är Northern Connection. Detta släpps snart, också på vinyl. Det kommer att bli galet, förutom de instrumentala spåren återfinns gäster som: Frank n Dank, Stray, Supersci, DJ Devastate mfl.

Håll även utkik efter ett annat projekt jag har tillsammans med Frank n Dank.

Erik L
 www.myspace.com/soularp

2009-03-03 11:54
Någon som vet hur många ex som pressades?

peace