I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Mr. Cool, Dubbel trubbel anmälda!

Svensk Hiphop - Allmänt

   

2009-02-02 00:18

Mr. Cool, Dubbel trubbel anmälda!

Haha va inne o kolla deras sida o såg detta, visste inget om detta. Kasnke redan finns ngn tråd om det.


Anmälda! Igen! Jag skakar!
30 Januari, 10:41 Prinzen

För ca. 2 år sedan blev Mr Cool polisanmäld för förtal och förargelseväckande beteende för sina rader i Dom Skriker Hjälp. Det var en privatperson som gjorde anmälan, men skiten lades ner p.g.a att åklagarjävlen inte kunde driva målet och för att han var en kuksugare.

Nu har det hänt igen! En privatperson har upprörts över mina rader i Döda Mörda Slakta Skända på Hits Mot Folkgrupp LP.

"Spöar 100 döva ungar och vad döva undrar e/
varför jag alltid går omkring om vrålar G i deras fejs"

(bokstaven G på teckenspråk är en knuten näve, hehe)

Nåväl, nu har alltså nån liten mes blivit upprörd över detta och vill ha upprättelse. Eftersom det inte ens är ett brott att skriva en sån här rad så ska det bli intressant att se hur snuten resonerat i detta fallet, men det lär jag bli varse. Till åklagaren vill jag hälsa att han kan spara på krutet, och om han möjligtvis har en lagbok över så kan han skicka den med posten. Jag behöver nämligen något att skinna mina joints med, kuksugare.

i hast/Prinzen


saxat ifrån Länk till http://rappareisamverkan.se/blog/DubbelTrubbel/87

peeys

Pleassure
Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//