AKI från Labyrint.
Snubblade över på myspace och blev ruskigt imponerad. Hörde bla låten Stämplade som var något av det fetaste jag hört på länge. Kefft att så pass välgjord / tänkvärd / äkta hiphop inte får mer plats i rampljuset eller är det jag som slaggat under stenen? Vad har han släppt? Vad har han g? Vill verkligen höra mer av detta! Langa info!
It´s all about Don W Miami!
Välkommen till vår betong! :D (Inlägget ändrat av Oracle pga överdrivet användande av caps lock 2009-02-01 01:20:45)
Blunted in stockholm
Redaktionschef
2009-02-01 01:20
http://thesalazarbrothers.blogspot.com/ Där går att läsa/se att han samarbetar med The Salazar brothers mfl för tillfället. Han släppte en demoplatta 2005 där bland annat den här låten fanns med:
"Yla med mig" (veckans mp3 på Whoa 2005-10-27) . Han har ett nytt mixtape på gång också med lite annat Gottsundafolk (Labyrint productions) som borde komma ut ganska snart om jag förstått det rätt. Sök runt lite i forumet (sökfunktionen) så hittar du nog mer om Aki.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Tack för bra info Oracle!
It´s all about Don W Miami!
http://www.myspace.com/stoopidstoodio samma umgänges-krets, jävligt tunga dom med!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
AKi, bästa rapparen i Sverige.
shuu! Labyrint mixtape e på gång har blivit lite försenad pga studiostrul..förhoppningsvis i slutet av februari ska den finnas..Du kan hitta gamla skivan på piratebay och lyssna direkt på ubetoo.com sök aki hiphop.. Dessutom feta samarbeten på gång med masse AYLAklicken och kartellen.. 2009 blir dunder! Labyrint kommer snart med tunga grejer.. tills dess missa inte mohammed alis skiva processen ,den e fööör fet! yalla tack för uppskattningen,det uppskattas! mvh Aki
big up labyrint. mixtapet kommer bli dunder
Redaktionschef
2009-02-02 22:12
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Alla låtar på akis myspace håller så sjukt hög klass. säger som zutt aki är nog sveriges bästa rappare för tillfället! kan inte sluta lyssna på reagera.
To disrespect you, I would had to have respect for you at one time
Sveriges bästa rappare? Menar ni allvar?
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Producent
2009-02-03 14:03
BearC P21 Folk tycker det, vad är det för fel med det? Folk ska inte tycka det för du inte gör det?
Vettefaen om jag kan hålla med om att han är sveriges bästa, men snubben e bra duktig! Och tycker han skriver och flowar på ett helt eget sätt, oldschool feeling med nyskapande musik. it's a wrap!
http://soundcloud.com/ey-rainy-dayz/
Bearc vem menar du skulle vara bättre för tillfället? ken? petter? organismen? promoe? vem`? nah aki kör så jävla egen stil, och han är en galet duktig rappare.
Konstigt - Haha kohler - Jag kan räkna upp hur många som helst som jag tycker är bättre rappare, däribland Organismen och Promoe, absolut. Håller dock med om att han är duktig, inte det jag menar, men herregud, absolut inte Sveriges toppskikt.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
AKI - YLA MED MIG, gammal tuuuung låt.
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
Håller med, riktigt bra grejer på myspace! "Ett samtal" är favoriten för kvällen.
Jag kan räkna upp hur många som helst som jag tycker är bättre rappare, däribland Organismen och Promoe, absolut. dom kör helt olika stil,såklart att du inte tycker aki är bra om du gillar promoe och organismen..Det säger sig själv...
Dom kör rikemansvillakilleinnerstadshockey rap. Aki och hela labyrint kör för en annan målgrupp...
shoooo man kan gilla båda faktiskt tro det eller ej, man måste inte vara ghetto kille för att uppskatta aki. Bearc okej jag tycker dock att just nu är han hetast. Stämplade, reagera, 1vers. Det håller så jävla hög klass. Otroligt skickligt textförfattanade, tillskillnad från andra liknande rappare som kartellen-grabbarna, ken, osv så är han grymt skicklig rappare. tycker inte organismen eller promoe släppt något intressant på senare tid som håller så här hög klass. pz sry om ja skrev slarvigt har lite bråttom
man kan gilla båda faktiskt tro det eller ej, man måste inte vara ghetto kille för att uppskatta aki. sant.
när min myspace når 100000 lyssningar (nästan 99000 nu)ska vi lägga upp en fet låt som heter "litar inte på dig".. skön dancehallvibe på låten producerad av sai.. Missa inte! soft att folk diggar.. pz
Producent
2009-02-04 13:20
BearC P21 jag sa för mig själv. han kommer inte ens KUNNA komma med ett vettigt svar på den frågan... och visst fan hade jag rätt.
alltid diggat aki, egen stil och riktigt tungt flow! keep it up man
rapperted.se
Konstigt - Kände inte att det var värt nått vettigt svar, du visade rätt så tydligt på vilken nivå din intelligens ligger på med det inlägget. Det är svårt att ha ett intellektuellt utbyte med någon som är så långt under en, därav mitt kortfattade "svar".
Som SHOOOO sa, nån som lyssnar på snook organism och sånt, kan omöjligt digga denna musiken, helt annan stil.. och BEARC att du säger att han e långt ifrån sveriges bästa rappare, e du helt fel ute. finns ingen som skriver bättre texter än aki. dina idoler organism rappar om vad fan som helst han rimmar bara, det e ingen rapp.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Cocaine Cowboys - Citera gärna där jag kallar Organismen för min idol. Och när du säger att han rappar om vad fan som helst så bevisar det att du inte lyssnat på hans musik.
jag kan lyssna på organismen och samtidigt digga aki. uppsalas stoltheter. är förväntningsfull inför akis kommande släpp. och hela labyrint
Producent
2009-02-05 13:16
BearC P21 Bevisar jag verkligen det genom att ställa en fråga som du själv visste att du inte kunde svara? Svara bara på frågan då? Ska alla tycka som dig, för så som du skrev, såg det verkligen ut som att du menade att det ska vara så. Du verkar inte ha alla hästar i stallet direkt.
hahah så kommer cocaine comboy in och lägger ett otroligt korkat inlägg, kan bara skratta åt dig flicka. Lika dumma svar i alla andra trådar också. big up aki
helt sjukt bra den nya låten aki!
tack så mycket!! den ska mixas o mastras o kommer kanske låta lite annorlunda sen men fett nice att folk diggar..pz
Aki är lätt Sveriges bästa rappare just nu. Ser fram emot framtida släpp som fan från han och Labyrint!
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
1vers är ju flippat bra!!!!!
Jag ylar.. skitfet låt!
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
Aaa Labyrint o Kartellens år asså... dom dödar
www.barabazz.com
Labyrint dödar, kartellen försöker döda.
Länk till http://www.sendspace.com/file/dgdyy3 där kan du ladda ner några låtar från labyrint.
Aki-1vers
Aki featuring Jacco-stämplade
AmsieBrown-check out
Jacco-vår betong
Dajanko&Aki featuring AmsieBrown-ett samtal
mixtapet är på g.kommer bli fett som fan.pz
Redaktionschef
2009-12-05 19:55
Aki - labyrint fingrarna Aki - reagera Aki - En vers Aki - Vara vara någon annan Jacco & Aki - När mörkret faller Finns mer men just dem här finns på youtube :)
Aki är förmodligen Sveriges bästa MC just nu. Det är bara till att checka in Labyrint mixtapet som ligger uppe på whoa. Tyvärr kan jag inte lyssna på det nu av nån skum anledning men fan vad jag är sugen. "En vers" - bland det bästa som släppts någonsin i Sverige.
sant Aki är tung asså
www.barabazz.com
Någon som har något download?
Producent
2012-05-30 22:18
CO-sign på OP, är själv ett stort fan av just den låten där, bra skit med äkta text.
//Paz