I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Anton och Affe

Svensk Hiphop - Allmänt

2009-01-11 00:08

Anton och Affe

Hej!

Jag och några polare satt nyss och prata och kom in på massa rappare som dött och då dök det upp att nån av dem har dött. Inte för jag är en A och A fan men har aldrig hört att någon av dom dött?

Någon som kan intyga att nån av dem dött? en polare sa att det tydligen ska finnas en låt om det

2009-01-11 00:16
ingen av dom har dött, dom gör inte låtar med varandra längre vad jag vet iallafall dom dissade ju varann för nått år sen. men ingen av dom har dött.
B

2009-01-11 02:54
Hoppas inte att de lagt av.

cool sammanträffande att denna tråden dök upp idag.
Jag har alltid ratat a&a stenhårt. Jag har alltid avskytt deras typ av rap och jag har alltid valt att lämna festen varje gång de spelas där. Detta beror på att jag har trott att de är i brist på talang, och sett dom som två nördar i brist på saker att göra som lever på hoppet att nå toppen på frizon.
Sen plockade jag upp min polers iPod, som hade deras musik, och tog mig tid att analysera låtarna. De var helt okej. Välproducerade. Och på "Lyft på händerna" eller varen heter så bevisar en av killarna att han kan flowa på riktigt!
Så de ska ha props som vilka andra talangfulla rappers som helst. Hoppas inte att de lagt av. Men har de två dissat varandra?
Rappat skitlänge.

2009-01-11 13:30
trEtton det var ju vad jag skrev. så det var ju en ganska dum fråga
B

2009-01-14 09:07
hoppas!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-01-14 11:42
en fråga: varför hoppas du det azKcr?

2009-01-14 18:50
därför att de är keffa frizon-rappare som helt enkelt suger.
Blunted in stockholm

2009-01-14 18:57
wörd gussti

2009-01-14 19:06
keffa frizonFJORTISrappare* =)
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor!

http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx

2009-01-14 20:00
aight, det låter vettigt!

2009-01-14 22:46
thats right
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-01-22 09:02
så kul att så fort en börjar hata ska hela whoa hänga på :>
grupptryck ?;>
CIRKEN ÄR SLUTEN VOL.1 SLÄPPT!

2009-01-22 10:13
Ja tror A&A är hatade bara för att deras musik skiljer sig fett från andra rappares musik. Ja tycker inte det går och förneka att dom gjorde det dom gjorde, och dom gjorde det bra!
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?

2009-01-22 14:58
Suger? hahaha.

dom har ju gjort bättre låtar än alla här på whoa iaf.
om man kollar under "vår hiphop" det är ju fan löjligt
Producent

2009-01-22 18:02
dom har ju gjort bättre låtar än alla här på whoa iaf.
om man kollar under "vår hiphop" det är ju fan löjligt

fast det har dom ju faktiskt inte...

2009-01-22 18:12
affe lever iaf då han är i eksjö och har börjat spela in låtar med en annan kille här ifrån.
 www.RekFoto.se

Producent

2009-01-22 19:33
anton lever också, brukar se honom i luckan på donken.

2009-01-22 20:43
Konstigt, säg någon bättre då.

och någon som är kändare kolla på deras låtar på tuben 50k+ allihopa

2009-01-23 13:40
niickees , keffa frizonFJORTISrappare? Sen när blev dom fjortisrappare? säg en låt som bevisar att dom är fjortisrappare, isåfall är den mesta rappen i dagens läge fjortisrap.

Props till Anton & Affe helt klart!

Bless!

2009-01-25 23:57
niickees , keffa frizonFJORTISrappare? Sen när blev dom fjortisrappare? säg en låt som bevisar att dom är fjortisrappare, isåfall är den mesta rappen i dagens läge fjortisrap.

Props till Anton & Affe helt klart!

Bless!

kunde inte sagt det bättre själv!
CIRKEN ÄR SLUTEN VOL.1 SLÄPPT!
Producent

2009-01-26 00:07
dajjes
du är alltså seriös?

2009-01-26 19:09
Ja.

http://se.youtube.com/watch?v=j1eAiDv1hz8

dom är inte bara bra i studion utan också live, vilket många saknar speciellt på whoa där dom inte äns drar en mening innan vilopause.

Säger man att dom är DÅLIGA PÅ ATT RAPPA så vet man fan inte mycket, okej om man ogillar dom, man måste inte gilla dom men det är fel att säga att dom är DÅLIGA på att rappa.

att vara dålig och ogilla nån är inte samma sak.

Producent

2009-01-26 19:17
och att vara bra och dålig är inte samma sak heller. 100kr på att du är antingen anton eller affe. att lyssna på en artist och sen KOPIERA stilen rakt av, är fan långt ifrån bra.

2009-01-26 19:52
jag holler med Konstigt och stor for det jag har skrivit.

btw, battre an alla i audioforumet?

jag hittade 2 lotar po forstasidan som antagligen ar flera gonger battre an dem.

2009-01-26 20:17
vi brukar sitta bänga och skratta åt deras musik haha :D han killen som knystar sig fram med sina "jag skiter i allt å alla, och dej och din mamma, säljer lite hasch och rappar bättre än er alla" rader...så jävla kul att lyssna på :)

tummen ner om vi pratar musik, props för underhållning!
http://www.goteborg.se

2009-01-26 20:30
haha, mm typ so ar det for mig ockso hmr-

eller, den enda av deras lotar som gor att lyssna po ar "Boogi Nights" eller vad den heter

2009-01-26 20:34
Seriöst dajjes, tycker sjukt synd om dig... Well well, life's a bitch... Fuck the bitch before it fucks u... I guess ur to late, cuz u got a train up your ass...
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"

2009-01-26 23:02
hahaha, fan vad löjliga ni är tror att killarna i audioforumet är värsta poeterna eller? eftersom nån klagar på deras texter så garvar jag fan mer åt de löjliga kärleks låtarna där.

sen om man skriver en dålig text och flowar som en GUD så är man alltså en dålig RAPPARE?

SNÄLLA...

säger inte att dom flowar som gudar.

Lyssna på tex två soldater flowar bättre än någon gosse jag hört här iaf, fast har hört bättre texter här.

Moderator

2009-01-26 23:43
Är inget jättefan av dom precis, An2n har gjort ett par okej låtar faktiskt tycker jag. Affe är sjukt keff, dåliga texter och tråkigt flow. Sen har väl whoa hatat på dom här i alla tider vad jag märkt? Eller whoa har hatat rappare från fjortissidan frizon i alla tider också för den delen :)

Men skitsamma, An2n är en helt okej rappare, skulle varit över average på whoa men inte i närheten av dom bästa. Så är det liksom bara dah.
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-02-20 12:39
affe är mycket bättre nu när han kickar utan an2n. tycker jag iallafall. an2n har jag tröttnat på han blir aldrig bättre.

Länk till http://www.frizon.info/affe

2009-02-20 14:26
Men herregud, finns det faktiskt folk som tycker att de rappar bra och skriver bra texter?

Okej att de inte skulle vara sämst på Whoa, men de skulle knappast tillhöra toppskiktet heller.
Tycker att de gör alldeles för enkel och monoton musik, det gäller både hur de rappar och texterna de skriver.

Singeln och videon ute nu!
Www.move-enter.com & www.movebloggen.com