I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Se hit rappare och producenter i Göteborg

Svensk Hiphop - Allmänt

   

2008-12-15 22:53

Se hit rappare och producenter i Göteborg

Jag arbetar för Göteborgs Postens ungdomsredaktion Attityd, där jag bland annat skriver en del artiklar och dagligen bloggar på www.attityd.nu/street.

Ett mål jag haft genom bloggandet har varit att lyfta fram nya intressanta artister från Göteborg och Göteborgstrakterna. Jag vill för en stund ge dessa akter en plats i rampljuset. Jag söker nu dig/er som producerar egen musik eller rappar (på ett seriöst plan). Mejla mig mer än gärna om ni är intresserade ([email protected]). Någon åldersgräns tänker jag inte sätta, men jag ser helst att ni är över 18 (17 funkar det med!).

Vad vill jag ha i mejlet?
Namn: (Ditt för och efternamn, är ni fler, på allihop)
Artis: (Ditt/gruppens namn)
Ålder: (Hur gammal du/ni är)
Bor: (Vart i Göteborg har du/ni har ditt/ert näste)
Ert bidrag: Med titel på låten, samt information kring produktionen. Vem som står för musiken, texten, produktionen etc.
Bild: (Inte ett måste, men nästan!)
Nummer: (Gärna ett nummer jag kan nå dig/någon utav er på, om jag skulle behöva ytterligare information)

Vad gör ni när ovanstående är klart?
Skickar informationen till [email protected]

TIDIGARE VECKANS MP3:ER KAN NI HITTA HÄR http://attityd.nu/wp/street/tag/veckans-mp3/

(Inlägget flyttat av Oracle från audio & video 2008-12-16 19:39:01)

(Rubriken ändrad av Mabande p.g.a. CAPS 2008-12-16 20:43:08)