För er som älskar musik!!! Har hittills kickat ut 3 mixtapes under hösten i olika varianter, DUBSTEP,JUNGLE o nu senast DANCEHALL RAGGA. Bortsett från Dubstep har jag hittills varit fokuserad på återblickar till 90-talet vilket även nästa tape handlar om.Nästa Måndag 7/12 kickar jag ut mitt GANGSTA RAP: REMEMBER TOSE DAYZ MIXTAPE.För er som gillar västkust slingor ochc-gångs vänliga rytmer från början o mitten av 90 talet är detta ettmåste, här är även en del underground artister och debutsläpps spår avav artister som är betydligt större idag, med andra ord en del nisäkert hört och en del ni inte hört tidigare.Håll till Godo!!Tracklist:Crippin' ain't Easy - CripsHood took Me Under - CMWSkanlezz Azz Bitchez - Celly CellBlood Suckaz - Ace DeucePiru Love - BloodsIt's All Good - Mac MallPlanet of the Apes - Da Lench MobPlaya Playa - Big MikeDown For My Gritz - Body SnatchazKeep it Real - Mc RenLettin' em Know - ScarfaceRefuse to Loose - Brotha Lynch HungWatch ya Back - CriptaniteStraight Ballin - Thug LifePrelude to a Murdah - DMGGettin' It - Too Short40 ounces and a Fool - ParisKalifornia - Above the LawGangsta Funk - 5th Ward BoysReal M.F G'z - Eazy E feat. Dresta & B.g KnockoutBlack Superman - Above the LawWatts Riders - Watts GangstazSame old Shit - Mc RenCan't Cee Thee - CJ MacCompton and Watts - Gangsta Dresta & B.g KnockoutGet What Yuh Came Fo' - HomicideFunk 2 da Head - Jayo FelonyGrowin Up in the Hood - CMWJag kommer att fortsätta lägga ut gratis mixtapes med jävligt varierande vibbar i framtiden, helt enkelt vad jag känner för stunden blir det som kickas ut.Allt gratis i bloggarna på www.myspace.com/sebbe1LFMLUV FUH DA MUSICSEBBE