I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

JustDet.se behöver förstärkning.

Svensk Hiphop - Allmänt

2008-10-26 18:44

JustDet.se behöver förstärkning.

Känner du en obeskrivbar lust att hävda dig för dina vänner när det kommer till Svensk hiphop?
Då kanske det är dig vi söker!

Vi är på jakt efter nya skribenter för att komma igång med JustDet.se igen, många skribenter har kommit och gått så vi behöver fylla på vårat stall igen.

Känner du för att recensera musik, intervjua artister, skriva krönikor eller reportage? Tveka inte att höra av dig till mig med några arbetsprov och en kort beskrivning av dig själv.

Vi kan tyvärr till dags datum inte erbjuda någon ersättning för ditt jobb utan vi jobbar alla ideellt och vi hämtar drivkraften i våran kärlek till den svenska hiphop-scenen.

/Pierre
[email protected]
www.justdet.se

PS:
Kom gärna med kritik till oss, bra som dålig. Vi är även tacksamma för förslag på artister som ni anser att vi ska skriva om.
Vi säljer även bannerplatser på sidan, billigt, billigt.
Vi anordnar även tävlingar till och från så vill ni bidra med vinster är det bara att hojta.
DS.

2008-10-26 20:59
Hoppas folk anmäler sig, den här sidan fyller ett tomrum liksom...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-10-26 21:12
Fan jag skulle verkligen kunna tänka mig detta.. dock har jag inga meriter att visa upp.

2008-10-26 21:56
Vikktorius: Friskt vågat, hälften vunnet! Ta nån platta du nyss har köpt eller dra ner en netplay och skriv en testrecension :)
Korrekturläsare, redigerare och skribent för JustDet.se

2008-10-27 13:37
Satan, pluggar ju till journalist o det skulle vara assoft o skriva för JustDet, men det är så sjukt jävla mycket i skolan just nu.
Singeln och videon ute nu!
Www.move-enter.com & www.movebloggen.com

2008-10-27 18:22
PrimusC: Du kanske vill skriva bara någon enstaka text? Vi är nöjda med det lilla som det ser ut nu.

2008-11-09 15:32
Bumpar upp denna lite då vi fortfarande söker folk.

/P.

2008-11-10 09:34
får ni recentionsex som ni delar ut till de som skriver, eller är det köpa all musik man skall recensera själv som gäller?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-11-10 10:01
Fiyah:
Vi får in plattor som vi delar ut...

2008-11-10 10:29
Webb tv skulle vara soft, om det går att ordna.

Typ att man fick se lite inslag ifrån spelningar och sånt, å lite inteljuver skulle vara grymt för oss göteborgare som missar alla sköna spiderdogs spelningar mm ifrån stockholm.

kanske dock är svårt att styra upp..

2008-11-10 10:52
Prankster:
ok, jag får försöka fixa någon recention att skicka in, så kanske man kan vara lite behjälplig iaf.

2008-12-10 15:46
Fortfarande är vi i behov av att utöka vårat stall med skribenter, tveka inte att höra av dig om du är intresserad av att skriva.

/Pierre

2008-12-10 21:26
Skickar in ett arbetsprov på måndag, är bortrest fram tills dess.
Can't break necks in boxes
Producent

2008-12-10 23:48
Nice att ni är på g igen...
Support A2K a.k.a. Azrael Kalashnikov & Wize Guyz Global Ent.

2009-01-29 19:35
Vi söker fortfarande folk. Även någon person som kan det där med aspx, vi sitter ganska strandade nu när de skulle fixa den nya sidan inte direkt levt upp till det de lovade.