I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-09-10 02:07

Skivbutiker?

Tjena!

Har försökt söka på forumet men hittar fan inte ett skit.
Jag har varit borta ett tag från skivköpandet pga keff ekonomi, men iaf jag vill börja köpa vinyler igen som förut.

Till min stora förvåning så finns inte mitt kära recordnet längre...
Så vartfan tjackar man sina vinyler nu för tiden?
Skulle vara nice om ni droppar butiker i stockholms trakten eller internet butiker!

Tack på förhand
/jonte

2008-09-10 07:42
www.coulisse.se :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Manager

2008-09-10 13:25
Mosebacke Records på Hövdingagatan har shitloads med vinyl.
Redline!

2008-09-10 17:01
kan rekommendera Länk till http://www.coulisse.se

har handlat där själv och har aldrig haft några problem.

2008-09-11 11:10
djsilenceblog.blogspot.com // www.dj-silence.com //

2008-09-11 17:58
Finns det någon hiphop på Mosebacke ?(för lat för att traska dit)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-11 18:23
fejkone

Visst finns det hiphop där men skivorna är oftast slitna (omslagen främst) och överpris på vissa, var rätt länge sen jag var där nu iförsig. Bara o testa och dra dit.

Blenda har stängt igen, recordmania har en del men mest annan musik än hiphop, snickars har inte speciellt mycket alls. Det är internet som gäller nu för tiden, kolla in coulisse.se som sagt + hhv.de. Där handlar jag original 12/ep/lp när det gäller amerikansk hiphop t.ex + en del svenskt ibland. Vet inte av någon sajt i Sverige med bättre utbud inom hiphop, recordmania är väl den som kommer närmast.

2008-09-12 15:38
throwback .... fades hiphopbutik finns ...kommer fan inte ihåg gatan ... i närheten av nytorget!

2008-10-23 06:48
finns inte en enda bra skivaffär i hela sverige kvar med en stor bra blandning av svart musik, ngn skulle kunna tjäna cash genom att öppna en, anställ mig, har bevis för över 2 miljoner kr sålda musik format och att jag vet mycket om det mesta, holla
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Producent

2008-10-23 20:26
Record Mania har en stor bra blandning av svart musik. Dom har sjukt mycket.

Fade Records på Skånegatan 28 har en del bra också