Svensk Hip Hop - Top 25 Tracks
Hej! Jag håller på att göra en lista med dom bästa svenska hip hop låtarna (Enbart låtar på svenska). Slängde ihop 15 låtar på 5 minuter lite snabbt, inte säker om det är dom här jag tycker bäst om, skulle gärna vilja ha synpunkter på dom låtarna jag redan laggt in och även tips på vilka mer låtar jag kan lägga in i listan :) Tack så mycket! Listan: Looptroop: Jag Sköt Palme Blues: Klockorna Klämtar The Latin Kings: De e Knas The Latin Kings: Mitt Kvarter The Latin Kings: Gitta Från Verkligheten Ken Ring: Jagad Ken Ring: Mamma Ken Ring: Ta Det Lugnt Organism 12: Organism Organism 12: Passa din Mick MBMA: Småsaker MBMA: Musik För Din Kravall Gubb: Spelet Advance Patrol: Operation: Sverige Profer: ehh står bara 04 spår 4 men den e skön :D typ ''Jag chilla på sängen, sånt gillade drängen''
Inte riktigt med på den listan.. men här är vad jag hade sagt.. Organism 12: Tusen Alper Organism 12: Sångfågel Organism 12: Rapparnas Rappare Afasi & Filthy: Ändhållplatsen Pst/Q: Hissmusik Blues: Bortom Dimmhöljet Dimorf Metrik: Samma Med många flera.. Palla klockan är 1 på natten, små barn ska sova.. samt stora, fan gör jag här!?
//Crooked//
Petter - Vinden har vänt Organism 12 - Diamanttårar Looptroop feat. Petter - Topp doggz Zacke - Söndagmorgon Ison och fille - Vill va highwon Promoe - Long distance runner
ses
MBMA - Vulgära Vovvar PST/Q - Jag 97 T.R - 93
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Blues - Under ytan Ayo - Betongdjungelboken Petter - Mikrofonkåt Ison & Fille - Håll huvet högt
nejnej, du är skönare
ison & fille - låt oss skina ison & fille - vår värld Fattaru - festen är här Advance patrol - min musik ken ring - dödens gränsland paragon - d inte mer än rätt fjärde världen - vårt kvarter fjärde världen för grabbarna fjärde världen - brödraskap fjärde världen - mer än musiken the latin kings - shuno the latin kings - kompisar från förr
Pst-Q Vill inte kan inte En varning till judas Oragnismen 1000 Alper Diamantårar Bracka Petter Frustration Looptroop Jag sköt palme Top doggs Feat Petter.
To disrespect you, I would had to have respect for you at one time
Fjärde Världen - Här I Vårt Kvarter (Ft. Sam-E), Ännu En Gång, Upp Med Garden (Ft. AFC & Sam-E), Min Livstid (Ft. Fattaru), Minnen Tankar, Herdern I Behåll & Ingenting (Ft. 6ex5emman) Fattaru - Vafan Troru, Fattaruklicken, Mina Hundar, Första Femman & Mer Bounce (Hack Hack) AFC - Medlemskort, Daglig Basis & 5 För 5 Ison & Fille - Där Jag Bor, Fortfarande Dirtbagz, Ber En Bön, När Vi Glider, Ge Mig! (Ft. Sabo & Gurmo) & Vad E Det För Mode Ken Ring - Eld & Djupa Vatten, Gatan Är Mitt Liv (Ft. Alladin), Flashback Från Häktet, Grabbarna Från Förorten, Mitt Huvud Bara Jiddrar, Fingret, Vi Lever (Ft. Big Fred & Rastegar) & Fan Vad Jag E Beng Petter - En Snut (Ft. Big Fred), Kom Kom Kom (Ft. Ken Ring & Kaliffa), Henry Hård (Ft. Linn), Repa Skivan (Ft. AFC) & Eller? (Ft. Natural Bond) Organism 12 - Katter & Hundar (Ft. Pst/Q), 1000 Alper & Vad Glor Du På? Pst/Q - Jag 97, Koboltbomb (Ft. Leo & Troglodytes) & Storfräsare (Ft. Profilen & Timbuktu) Afasi & Filthy - Boomfalleralla, Le Parkour & Jag Kunde Inte Bry Mig Mindre The Latin Kings - Ainaziz, Tack Gud, Borta I Tankar, Du E Skit, Cashen Dom Tas, Dax För Bax & Mixa Zuten
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Vart en top 50 hehe.. Kanske inte dom bästa, men alla e bra och dunkas mer eller mindre
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
orkar inte skriva en nu ska göra det senare ikväll kanske!
Exe-Poused P0 väntar med spänning, not
dannyM_
danny bra att veta..NOT! h4h4h4h4h44hh4h4 ÄGD!
Exe-Poused P0 man är så cool när man säger att någon är ägd, not
dannyM_
Tack för hjälpen grabbar, uppskattas verkligen :) Ska lyssna på alla låtar ni skrivit och kolla sen hur jag gör men har lite mycket nu så det får bli senare :D Ha de fint!
danny du är straight NOT!h4h4h4
Koboltbomb (Ft. Leo & Troglodytes) aldrig fattat vad Troglodytes är elr vad dom/han/hon gör på låten
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
Looptroop - Bandit Queen Looptroop - Fort Europa Looptroop feat. Petter - Topp Doggz Organism12 - Diamanttårar Organism12 - 1000 alper Afasi & Filthy feat. Snook - 1990 nånting Ken Ring - 2000-talet Tog 2 engelska ändå, för jag är cool.
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
+ Afasi & Filthy - Jobb
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
Här e min BESTO OF SWEDISH HIPHOP 98-08 25godingar haha. Petter - Över nu Melinda Wrede - knäckt av en brud Fjärde Världen - För alltid Fattaru - första femman(med fjärde världen) Ison & Fille - Väntar Blues - Allting som vi sa Feven - Tio budorden Advance Patrol - jag finns här med er nu (med castello) Heli - Jaja (med kalle kath mfl) Paragon - Fotspår Dj Sleepy ft Eye N I , Melinda Wrede & Paragon - Rim vs Rim The Latin kings - Cashen dom tas Ken Ring - Eld & Djupa vatten Lazee - Hold on (ft neverstore) Adam tensta - 80s baby Looptroop - Trance fat (med Rakaa från dilated peoples) Remedeeh ft Adl - Hey ladies Medina - lugna favoriter Timbuktu - Pendelparanoia Stor - ge mig problem Lilleman - tonårstankar .med pauline & gonzablatteskånska Chords - Luckiest man alive Afasi & Filthy - Sverigetrotters Organismen - det var vi hela tiden (ft MBMA) SpotRunnaz - Mista mista
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hehe top 25 vettefan, inte ens 25 men varierat bra låtar Ken o Ayo- Släng era skallar Fjärde Världen- En del Petter- Mitt sjätte sinne T. Rusiak- Suckers P. Dylan- Can you imagen Stor- Måste härifån Stor- dem vet vart Petter o Looptroop- Top Dogs Ken-Kom igjen Ken-Kan du fatta det Fjärde Världen-Maskrosbarn Petter Pewee Rusiak- Sthlm del 2 Promoe- Negative positive Timbuktu- Flunitrazepam Ill Knowledge- Real like that Blindfold-Hologram Advance Patrol- Min musik Advance Patrol - jag finns här med er nu Blues- Svek Blues-Helt ok Ayo o Dogge- Avundsjuka
Sabo & Ju-Mazz: Känn Det Här Latin Kings: Borta I Tankar Latin Kings: Shuno Ison & Fille: Se Vad Vi Ser Ison & Fille & Fjärde Världen: Pass På Dig Ison & Fille & Fjärde Världen: Bomba Kalaset Ison & Fille: Håll Huvet Högt Ken: Vill Inte Veta Ken: Eld Och Djupa Vatten Ken: Grabbarna Från Förorten Ayo: Många Som Väntar Ayo: Föder Nåt Nytt Ayo & Dogge: Avundsjuka Ju-Mazz: Lär Dig
Petter - Vinden Har Vänt Petter - Mikrofonkåt Petter - Minnen Ison & Fille - Håll Huvet Högt Latin Kings - Cashen de Tas Ken - BB Berättelsen Paragon - Lver För Dan Organism 12 - Diamanttårar Highwon - Ny Dag Samma Skit Timbutktu - Det Löser Sig Fjärde Världen - Maskrosbarnen Timbuktu - Tack för sist MBMA - Det va vi hela tiden är favoriterna just nu
Heeelt omöjligt att snöa ihop en sån lista asså haha
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Vart har ni Ring Snuten, mina vänner?