forstar vad du menar, ar pa en amerikansk dator sa sorry om det inte finns svenska bokstaverna just nu... forstar vad du menar, men dom som rappar fororts hiphop da, eller rappar pa svenska, ja menar som kens lat sthlm city, vet inte om du har hort den men tyckte du den va overdrift oxa? om jag skulle spotta den pa engelska skulle bara folket i sverige saga.. OOOHHHH va han leker, daremot haller jag med om att det finns for manga peopole that write songs in english thats bullshittin, but i gotta say, det ar jobbigt for mig till exempel och sitta och forsvara mina texter for folk som tror att jag ljuger i varrenda song that i put out, what i mean is, u dont have to like the man behind the music or the music, but dont say he is lyin before u really can prove it typ. forstar du hur jag menar, samtidigt som jag tror att det handlar mkt om vad for musik man gillar oxa, lite svart kanske for en svensk rappare och kora hard gangsta rap och prata om drivebyz and what not... och andledning till varfor jag kor pa engelska ar for att jag har lattare att forklara mig pa engelska i musik och jag bor har i L.A nu och vill forsatta va kvar har och leva pa min musik, och maste saga att feedbacken har ar mkt storre an i sverige for dom dommer dig inte lika hart innan dom vet vem du ar,! but i respect ur point of view!