I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Looptroop Rockers live i Uppsala, bilder?

Svensk Hiphop - Allmänt

2008-05-16 15:15

Looptroop Rockers live i Uppsala, bilder?

Tjosan.
Visste inte om det här va rätt ställe att fråga på, men vi kör.

Undrar bara om någon har lite bilder på Looptroop Rockers spelning på Katalin i Uppsala.
Min stackars mobilkamera gick varm men kvalitén blev ju tyvärr....kass.
Är det någon som har eller undrar vad de ska användas till bla bla bla så bara maila mig på [email protected]

Mvh // Björn

...
Moderator

2008-05-16 16:10
Ett tips är att fråga i deras gästbok. Det är säkert nån där som har bilder.

looptrooprockers.comlooptrooprockers.com
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_

2008-05-16 17:16
Hur fan kunde jag missa denna extravaganta uppvisning?! Har aldrig varit så arg på mig själv.
One day we all gon' die. But when I die, I'ma be so high

2008-05-16 20:02
Said, and done. Tack för tipset Squirtle.

Ps. Squirtle...var inte de typ en Pokemon? Uppväxt i Pokemon-genarationen, haha :P
...

2008-05-17 13:21
Uppdatering: De hade inga bilder själva, så vill ni får ni fortf gärna maila mej på [email protected]

Peace
...

2008-05-17 19:52
det kommer ska du se. hade polare som var där också.

vilken gammal lootroop låt körde dom på svenska? min vän undrar...

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-18 13:31
dom körde botaniska, sen körde dom en hel del gammalt, lite ring snuten, fly away, long arm, bandit queen, modern day, och flera som jag inte kommer ihåg. naive från nya plattan va sinnes.
"They criticise us for how we are but then they want to dress and eat like us. There is a bit of envy."
- Alessandro Nesta

2008-05-18 17:22
Dom körde ju spraycan stories! Riktigt bra spelning! Jag är också intresserad av bilder om det finns.