I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Har en låt me smutsiga södern, från vad ?

Svensk Hiphop - Allmänt

2008-05-02 21:34

Har en låt me smutsiga södern, från vad ?

Tjena , jag har en låt på datan som heter smutsiga södern - sabotage, jag undrar vilken tävling den är ifrån?
Medverkande i låten är Kaggen och Hubler, och dom säger "eey när e deadline från rond 2 " osv så den e garanterat från en tävling.. Sen dissar dom Daloz och D-low typ :P
Vet inte om jag får lägga upp låten så jag gör det inte

Wiiieee

2008-05-02 21:36
deadline till rond 2*
 ska de stå
Wiiieee

2008-05-02 21:41
varför skulle du inte få lägga upp.
 www.RekFoto.se

Skivsamlare

2008-05-02 21:50
Haha, inspelad med kronisk halsfluss typ, var någon b-ig tävling på någon b-ig sida som vi ställde upp med av någon b-ig anledning. Ingen idé att lägga upp låten då den är gammal & dålig, vi lämnade W.O i nästa rond just för att tävlingen var så b-ig. Shohej!
http://www.soundcloud.com/adamkross

2008-05-02 21:51
slutsatts.

b-ig.
 www.RekFoto.se

2008-05-02 21:58
hubler är full, han vet inte vad han snackar om,

lägg upp!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-03 05:40
säger detsamma, har man fått en smäll ikväll så tkr jag du ska lägga upp låten, juste for kicks...

hubler snälla?
While im whatching the leaves dance in the wind at dawn<br> the feeling is creeping down the spine like a chill and now youre gone<br>

2008-05-03 17:58
ni får en smiskad rumpa av mattpiskorna
för ni stinker mutta som slaskfittorna

haha , jag vill inte lägga upp låten om inte hubler vill :) , han får ge med sig först.
Wiiieee

2008-05-04 14:32
Jag kan lägga upp senare, för jag skiter i vad människor säger och tycker. Jag respekterar inte någon, jag gillar inte ens människor. Fattar inte ens att jag umgås med sådana barbarer som er själva.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-04 22:31
LÄGG UPP LÅT FANEN FÖRFAN FÖR JAG VILL KUNNA SKRATTA HELA NATTEN UT TILL KAGGENS PSYKO INSPIRERADE SKRÄCKFILMSRÖST :D
Detta är inte musik, det här är äkta rap shit!
Ingen fucking auto-tune, håller skiten classic!

2008-05-04 22:33
Och hahha Torgny har rätt och är rolig håller med han.. orka bry sig om vad kaggen och dom skit ungarna tycker ditt liv och låten är släppt.. en släppt låt är släppt och du får göra vafan du vill med den.. lähgga upp den varsomhelst.. u know what im saying man? Pz
Detta är inte musik, det här är äkta rap shit!
Ingen fucking auto-tune, håller skiten classic!

2008-05-05 17:16
Nu tänker jag inte lägga upp låten, bara för att Freddish höll med mig. Jag gillar inte Freddish.

2008-05-11 00:07
AHHAAHHAAHAHHHAAHAHHAHAHA Torgny
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2008-05-11 18:26
han är ju inte med på torgny's blacklist än iaf!
\

2008-05-12 01:10
buhu
While im whatching the leaves dance in the wind at dawn<br> the feeling is creeping down the spine like a chill and now youre gone<br>