I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Adam Tensta Forum

Svensk Hiphop - Allmänt

   

2008-04-01 20:50

Adam Tensta Forum

är inte alls speciellt intresserad av Adam Tensta varken som person eller som artist. Jag förstår absolut att folk gillar han, både musiken och resten... Absolut inget fel på det. Men....


Adam Tensta har( trots inget eget engagemang) blivit väldigt delaktig i mitt liv... Lever ett ganska ointressant liv men han är onekligen delaktig.... I tidningen på morgonen, såfort radion eller tvn är på är han där.... Mycool måste vara den mest spelade låten since.... dom spelade någon annan låt väldigt mycket...
Han är med i alla talkshows, alla tidningar, man kan inte ens köpa skor eller åka tunnelbana utan behöva tränga sig förbi honom! Hur blev det såhär? vad tycker folk om Adam Tensta? Är han värd all uppmärksamhet eller har alla fått Adam Tensta overdose och får utslag varje gång han sitter i en morgonsoffa? 




Om Adam själv läser detta så skulle jag gärna vilja veta om han brukar googla sigsjälv? det skulle jag göra

bless