I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

(Agent) Röd tillbaka med ny skiva!

Svensk Hiphop - Allmänt

2008-02-21 14:39

(Agent) Röd tillbaka med ny skiva!

Agent Röd, tidigare DJ, producent och MC i gruppen Frotté kallar sig nu endast Röd och släpper nu sin nya soloskiva "Vanligaste mannen i världen" samt sin EP "Tid att tänka". En helt ny stil för en helt ny tid. En unikt bidrag till svensk hiphop, vilket alltid har varit hans signum.

Hans nya musik kollas enklast in på http://www.myspace.com/rodagent

Fred ut

"Nu har folk lyckligtvis börjat bli mer vidsynta, det är inne att tänka själv" - Örjan Andersson VD för Cheap Monday Jeans

2008-02-22 00:22
Diggade frotté, någon idé var man kan få tag i deras gamla prylar?

Men rappade han inte i frotté också kommer ihåg någon rad lite halft där han presenterar sig som agent röd....

Jaja, lycka till!
Hon checkar in mig från andra sidan baren.
Du checkar in dig och uppdaterar status raden.

2008-02-22 00:38
sköna låter...Vart köpa ep/skiva?

2008-02-22 00:42
Bobban P20
Agent Röd, tidigare DJ, producent och MC i gruppen Frotté

2008-02-22 13:39

fetase videon!
SMÅLAND!

2008-02-22 17:18
Bobban

snacka med Edberg här på whoa så kan du nog köpa tidigare släpp av frotté :)
Hej bror

2008-02-23 12:44
Bobban P20: Röd ligger som Agent Röd på toppen av min vännerlista. Hittar du inget på nätbutiker tror jag att han gärna hjälper dig. Jag vet att han har ex kvar av Bilmusik men du får fråga om Den stora daldansen. Skriv PM till mig annars. Röd rappade i Frotté, han gjorde musiken och skratchandet också.

sebreh X0: Skivan och hans EP är precis klara. Jag vet dock inte exakt var man kan beställa. Återkom inom kort eller maila Röd.

"Nu har folk lyckligtvis börjat bli mer vidsynta, det är inne att tänka själv" - Örjan Andersson VD för Cheap Monday Jeans

2008-02-24 03:22
Najs ska kika in det vid löning typ då :p
Hon checkar in mig från andra sidan baren.
Du checkar in dig och uppdaterar status raden.

2008-02-25 21:13
Äkta skit kommer från dalarna!! FETT!
Crüel town, it's a Crüel town...

2008-03-09 07:08
EPn "Tid att tänka" finns att beställa på www.kulturbutiken.com

Skivan kommer oxå att säljas där.
www.kulturbutiken.com

2008-03-09 22:17

2008-03-09 23:21
"röd träder fram som en ädel man" eller hur var det?
Its Tricky!

2008-03-11 21:53
Han ligger uppe som månadens artist på kulturbutiken.com
www.kulturbutiken.com

2008-03-13 14:17
impicit X20

Minns ärligt talat inte... vilken period av Frotté handlar det om?

2008-03-14 15:07
jag har slarvat bort min stora daldansen skiva! Ahhhhhhhh
den var så jävla bra. edberg dricker het färg käkar fet dvärg
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!

2008-03-15 15:28
Det finns säkert någon om du snackar med Edberg eller Röd här på Whoa. Säkert bra pris också.

Nu kan man som sagt beställa Röds EP för 20 spänn på Kulturbutiken.com så sluta med ursäkter och hala in lite äkta musik inför schlagerdekadensen!

2008-03-30 11:16
Är du trött på Carola, Mat-Tinas sexdans och Idol? Känner du att en rasistisk fet gubbe får alldeles för mycket pengar och uppmärksamhet av husvagnssverige? Blir du deprimerad av löpsedlarna på stan? Känner du att musikens kärna är kvävd?

Röds nya låt "Bert Karlsson-land" ligger uppe på hans Myspace nu! Din nya anthem!

2008-03-30 23:47
DonKrille P30: det var nog under den stora daldansen-eran.
Its Tricky!